Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kommer jag med ett oombett råd, jag skriver att jag gör situps (du kanske gör samma?) men jag gör egentligen så att jag ligger på rygg, benen rakt upp och håller emot så gott det går med bålen medan benen faller rakt ner mot marken. (Jag vet liksom inte vad den heter. )Jag är på! Jag är helt slut, så jag kör supersmått. 5 situps om dagen så kanske jag på sikt kan komma igång med träning igen. Jag skulle behöva lite magmuskler som kan avlasta ryggen.
Min mage är inte i vägen så det är lugnt för egen del. Upp kommer jag inte just nu men det går så småningom. Jag kom upp helt när jag vägde 50 kg mer än jag gör nu, det är musklerna som saknas.Nu kommer jag med ett oombett råd, jag skriver att jag gör situps (du kanske gör samma?) men jag gör egentligen så att jag ligger på rygg, benen rakt upp och håller emot så gott det går med bålen medan benen faller rakt ner mot marken. (Jag vet liksom inte vad den heter. )
Har man en mage så tar den emot om man ska göra situps, det blir liksom onödigt svårt att göra bålövning när det är något som fysiskt tar emot.
Candlelight.Nu kommer jag med ett oombett råd, jag skriver att jag gör situps (du kanske gör samma?) men jag gör egentligen så att jag ligger på rygg, benen rakt upp och håller emot så gott det går med bålen medan benen faller rakt ner mot marken. (Jag vet liksom inte vad den heter. )
Har man en mage så tar den emot om man ska göra situps, det blir liksom onödigt svårt att göra bålövning när det är något som fysiskt tar emot.
Måla teckna en gång i veckan och hoppa hopprep låter bra! Det ska jag prova (efter nyår ska jag göra yogautmaning en månad)Jag måste sluta dricka läsk, och äta bättre. Inte välja onyttiga val för en snabb kick när jag är trött. Inte köpa godis eller kakor. Mörk choklad går bra i lagom mängder dock. I övrigt vill jag få in en vana för att dricka shakes/smoothies till mellanmål.
Vad gäller träning vill jag få in en vana med yoga 1-2 ggr/veckan och träning med pilates-/medicinboll 1-3 ggr/vecka. Och hoppa hopprep 1ggr veckan.
Vill också läsa ett kapitel på en bok per dag. Och så vill jag måla/teckna en gång i veckan.
Det får duga för stunden. Jag börjar i myrsteg, men allt är bättre än inget