Julklappar från arbetsgivare

Mitt ena jobb brukar jag få en julblomma av, fin gest. mitt andra jobb har ett stort urval av grejer man kan välja, tror det var minst 50 kanske fler alternativ. Valde en le creuset-form förra året, en stadig snygg ryggsäck i år. Fanns alltifrån prenumerationer till smycken till glas/bakverktyg/trädgårdsredskap/heminredning.

Fick ett typ överlevnadskit av jobbet när jag jobbade som tidningsbud. Nog för att det är ett hårt liv att köra liten, billig småbil på oplogade små skogsvägar klockan 2 på natten men inte tillräckligt för att jag skulle känna att jag hade nytta av ett överlevnadskit...

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
497
Senast: Cattis_E
·
R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 055
Senast: Squie
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka