Är snart framme i Stockholm, där ska min vän möta upp mig och vi ska gå på östasiatiska museet. Inte varit där innan, så ska bli himla roligt. Bäst att passa på, sista dagen med fri entré på statliga museum idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också varit ute på promenad med hunden, han reagerade inget på enstaka smällare igår så har förhoppningsvis en lugn kväll sen.Gått lång-lång promenad med hunden. Sen blir det bara rastningar på tomten. Bakat baguetter. Städat. Nu sitter jag och laddar med en kaffe. Ska snart gå och duscha och börja fixa mig i ordning.
Skönt Min är egentligen inte rädd för smällare men jag vågar inte riskera något. Vi håller oss på tomten med koppel på.Också varit ute på promenad med hunden, han reagerade inget på enstaka smällare igår så har förhoppningsvis en lugn kväll sen.
Jag brukar vakna till litegrann när det pangas som mest. Bor mindre än 100 m från en plats där det skjuts mycket raketer.Har skippat det i ganska många år (att vara vaken vid tolvslaget) och överlevt. Sömn är viktigare än den artificiella tidpunkten. Dock hjälper det såklart om man bor på en plats där det inte bryter ut ett mindre krig exakt vid tolvslaget utan max några enstaka raketer på flera kilometers håll.
Men om du absolut vill vara vaken vid tolvslaget kanske en kort tupplur vid lunch kan vara en lösning!
Vågar men vägrar!Vem vågar starta ny tråd med rätt romerska siffror?
Jag kan göra det om inte @athena_arabians hinner före.Vem vågar starta ny tråd med rätt romerska siffror?
Jag kan göra det om inte @athena_arabians hinner före.
Det låter ju lockande, helt klart..Kan nån komma och flytta mitt badkar och skura rent under + bakom det?
Jag tror ironin studsade upp genom skärmen härDet låter ju lockande, helt klart..
Vi har badkar här med. *pekar*Det låter ju lockande, helt klart..