Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Whamageddon startar först den 1 dec, så har du inte hört originalet efter sista november så klarade du dig.Jag klarade mig inte ens till december
Nån kollega drog igång Last Christmas redan 25 NOVEMBER.
Däremot är jag o-jöbackad i år! Ha!
My god - Du Vann!!Varken Jöback, Wham eller Carola i december.![]()
Hört den hade jag men vad wammad betydde visste jag först häromdagen... notis to my self till nästa år. Den låten hör jag ju typ hela tiden........Alltså en tråd på 4 sidor och jag har noll koll på vad det är för låt ni pratar om.
Hälsningar
/Helt ute
och jo jag har säkert hört den någon gång men vet inte vad det är
LAAAAAAAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HEARTAlltså en tråd på 4 sidor och jag har noll koll på vad det är för låt ni pratar om.
Hälsningar
/Helt ute
Det är ju nästan så jag måste googla den... fast kanske inteLAAAAAAAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HEART
BUT THE VERY NEXT DAY YOU GAVE IT AWAAAAAY
THIS YEAR, TO SAVE ME FROM TEARS I'LL GIVE IT TO SOMEONE SPECIAAAAAAL
typsådärpåettungefär![]()
Jag älskar den så råkade whamma mig själv typ direkt då den låg i julspellistan men den kan vara väldigt... Lätt att få på hjärnanDet är ju nästan så jag måste googla den... fast kanske inte
Alltså en tråd på 4 sidor och jag har noll koll på vad det är för låt ni pratar om.
Hälsningar
/Helt ute
Tack för pepp — har hört Wham på radion typ varje dag eftersom jag gav upp och tänkte att det var kört i alla fall.Whamageddon startar först den 1 dec, så har du inte hört originalet efter sista november så klarade du dig.![]()
Har inte hört den denna december.