För min del så skulle jag bara höra en helt annan låt, så det hjälper mig inte.Du kan ju lyssna på en cover eller remix för att höra texten och melodin, det räknas inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För min del så skulle jag bara höra en helt annan låt, så det hjälper mig inte.Du kan ju lyssna på en cover eller remix för att höra texten och melodin, det räknas inte.
Haha nope, den ligger tyvärr på min julspellista trots allt. Med många andra mer eller mindre hemska alster. (hittills har jag dock inte spelat min julspellista så jag är safe än så länge, har bara hört en riktigt horribel version på svenska än så länge)Har ni läst om den här tävlingen på sociala medier?
Den börjar 1:a december och slutar 24:e december vid midnatt och går ut på att man ska undvika att höra ”Last Christmas” med Wham.
Covers räknas inte utan hör man originalet så har man förlorat och måste skriva #whamageddon på sociala medier.
Tänkte vi kan köra tävlingen här på buke? Är ni med?
NRJ tror jag inte heller kör julmusik faktiskt. För hm medelålders + lyssnare numera gissar jag.P1 är räddningen för vuxna radiolyssnare!
Läääst krissmäss aj gäv ju maj hart
Haha, nä. Det här får nog benämnas som en cover.Har du inte whamageddonat alla som öppnar tråden nu?
Men jag är inte vuxen...P1 är räddningen för vuxna radiolyssnare!
Men jag är inte vuxen...
Ja såklartRockklassiker
För oss med bra musiksmak!
Ja såklart
Men det går bara en stund per dag eftersom bandet går på repeat och vissa programledare borde ....