Jag provade den men den hjälpte inte för mig. Biverkningarna var jobbiga i början, mest overklighetskänslan men det gick över. Jag åt den bara i tre månader eftersom den ändå inte hjälpte. Det här var precis i början när ingen visste hur extremkänslig jag är mot mediciner och dess biverkningar så upptrappningen gick snabbt, för snabbt för min del och det gör såklart att biverkningarna blev värre. Mina barn gick i skolan då med allt vad det innebär av infektioner men jag märkte ingen ökad infektionskänslighet.
Jag resonerade som så med mediciner att kan den hjälpa så provar jag. Jag hade koll på biverkningarna och gav min sambo i uppgift att hålla koll på sådant man kanske inte märker själv direkt men "stängde bort" biverkningarna när jag tog dem för att jag skulle kunna utröna om just den medicinen hjälpte mig för att sedan utvärdera om den hjälp medicinen ev. gav kontra ev. biverkningar gjorde det värt att ta den.
Jag resonerade som så med mediciner att kan den hjälpa så provar jag. Jag hade koll på biverkningarna och gav min sambo i uppgift att hålla koll på sådant man kanske inte märker själv direkt men "stängde bort" biverkningarna när jag tog dem för att jag skulle kunna utröna om just den medicinen hjälpte mig för att sedan utvärdera om den hjälp medicinen ev. gav kontra ev. biverkningar gjorde det värt att ta den.