... och där åkte den in på jul-Spotify
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har 3-4 album med julmusik...... och där åkte den in på jul-Spotify
Walking in the Air är ett måste. Helst ska man se den animerade kortfilmen den tillhör också, The Snowman (1982), som i sin tur är baserad på en bilderbok av Raymond Briggs från 1978.
Oj, det vet jag inte men det är mycket möjligt. Det är en klassiker i UK. Underbara stråkar Googlade lite snabbt och Nightwish verkar använda sig av klassiska instrument? Så det vore säkert tacksamt material att göra en cover på!Känns som att jag hört denna förut men med någon annan.... Har kanske nightwish gjort en cover på denna kanske?
Ja, det har de.Känns som att jag hört denna förut men med någon annan.... Har kanske nightwish gjort en cover på denna kanske?
Osäker på om denna räknas som ovanlig lr räknas som julsång men tycker den är så fin,
River- Joni Mitchell
Är även väldigt fin när Ben Platt sjunger
Oooooh så vacker!!! Undrar var den är inspelad? Brittiska öarna, men exakt var?Walking in the Air är ett måste. Helst ska man se den animerade kortfilmen den tillhör också, The Snowman (1982), som i sin tur är baserad på en bilderbok av Raymond Briggs från 1978.
Lite sent men detta är fasiken den bästa jullåt som någonsin gjorts.Vill se om jag kan utöka julspellistan i år, och är ute efter era mest obskyra/personliga jullåtar. Lägg gärna in en YouTube-video så att alla kan testlyssna oavsett var de spelar musik från i vanliga fall!