Ovanlig julmusik

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Nahar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 98
  • Visningar Visningar 5 207
Walking in the Air är ett måste. Helst ska man se den animerade kortfilmen den tillhör också, The Snowman (1982), som i sin tur är baserad på en bilderbok av Raymond Briggs från 1978.

Känns som att jag hört denna förut men med någon annan.... Har kanske nightwish gjort en cover på denna kanske?

Walking in the Air är ett måste. Helst ska man se den animerade kortfilmen den tillhör också, The Snowman (1982), som i sin tur är baserad på en bilderbok av Raymond Briggs från 1978.
Oooooh så vacker!!! Undrar var den är inspelad? Brittiska öarna, men exakt var?

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
7 236
Senast: BernT
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 197
Senast: WildHorse
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
499
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Få bort kisslukt?