Julkalendern 2022: Kronprinsen som försvann

Precis sett dagens avsnitt. Jag undrar hur upplösningen ska bli. Är väl inte riktigt där än med sex avsnitt kvar.

Undrar hur det blir med Mary? Om hon kommer försöka gottgöra sina falska vittnesmål?
 
Precis sett dagens avsnitt. Jag undrar hur upplösningen ska bli. Är väl inte riktigt där än med sex avsnitt kvar.

Undrar hur det blir med Mary? Om hon kommer försöka gottgöra sina falska vittnesmål?

LIte ot men jag och min son såg några avsnitt av Mysteriet på Greveholm från 2012 och även i den julkalendern var Sissela Benn med. Hon hade en liten roll som frisör. Ganska roligt tyckte både jag och sonen :)
 

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 578
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Jag har kommit till en punkt där jag känner att jag behöver shapingtrosor att ha under klänningar. Jag fullkomligt hatar när...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
684
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp