Jaja, det är svårt det där med årtal och historia i allmänhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den typen av kritik ger jag i och för sig inte mycket för, att blanda ihop årtal och siffror på det viset är något de flesta gör. Det räcker med en tankevurpa eller felsägning och så rackar alla ner på celebriteten.
Jaja, det är svårt det där med årtal och historia i allmänhet.
Jag kan tycka att en president för ett sådant stort och mäktigt land bör ha bättre koll än så dock. Eller åtminstone tänka sig noga för innan man säger något inför pressen etc. Det finns en anledning till att presidenter har haft skrivna tal förutDen typen av kritik ger jag i och för sig inte mycket för, att blanda ihop årtal och siffror på det viset är något de flesta gör. Det räcker med en tankevurpa eller felsägning och så rackar alla ner på celebriteten.
Han säger så mycket riktigt korkat så detta är nästan vettigt.
Givetvis, men om man granskar allt en offentlig person säger eller skriver i detalj så kommer man ofta att hitta en och annan blunder som mer beror på felsägning än på något annat.Jag kan tycka att en president för ett sådant stort och mäktigt land bör ha bättre koll än så dock. Eller åtminstone tänka sig noga för innan man säger något inför pressen etc. Det finns en anledning till att presidenter har haft skrivna tal förut
"En och annan" givetvis.Givetvis, men om man granskar allt en offentlig person säger eller skriver i detalj så kommer man ofta att hitta en och annan blunder som mer beror på felsägning än på något annat.
Kära Örebroare...
www.dailymail.co.uk/news/article-8827501/amp/Trump-wanted-rip-open-button-shirt-reveal-Superman-tee-released-hospital.htmlSources said that Trump supposedly wanted to appear frail upon first leaving the hospital, but then he would rip open his button-down shirt to reveal the Superman t-shirt he was wearing underneath it.
Fast det är Daily Mail...
Menar du Musk? Nä jag tror att han har en hel del problem just nu.Nån, oklart vem, börjar få väldigt slut på pengar.
Det roliga i det hela att deras verifierad för korthandel loggor är bara bilder och inte länkar till amex, visa mc, etc. som äkta skam sajter brukar ha.
Perfekt för årets julklappsspel!