Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler härom dagen pratade jag och en kompis facetime när datorn plötsligt säger att samtalet misslyckades, dagen efter började ett fönster...
Svar
5
· Visningar
674
Senast: Sharpless
·
Fritid Vad har ni för projekt för kommande år? Stort som smått, inne eller ute, huset eller cykeln. Mitt främsta 2022 projekt är att lösa...
2
Svar
32
· Visningar
2 799
Senast: svea
·
Svar
2 011
· Visningar
72 479
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sen mitten av april, jag har varit på vårdcentralen ett antal gånger och igår fick jag komma till...
2
Svar
34
· Visningar
2 393
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag behöver bolla stressrelaterade frågor lite. När jag känner stress och press på jobbet (vilket jag gjort i typ ett år eller två nu...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 044
Relationer Min syster har fyllt 50 och ska ha fest i helgen, så deadline för en riktigt uppskattad present närmar sig. :nailbiting: Är urusel på...
2
Svar
27
· Visningar
2 400
Kläder & Bli fin Vi har dragit ner på värmen hemma inför stundande vinter med dyra elpriset. Jag är ganska frusen och inser att tofflor är ett måste. Vad...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 731
Samhälle Okej, så: Vi är på väg mot apokalyps. Vi har en regering som inte vill göra något. Vad gör vi nu?
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 881
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Jag snubblade häromdagen, foten vred sig först åt vänster o sen åt höger, med ett rätt högt knäckande ljud. Gjorde svinont o jag blev...
Svar
19
· Visningar
1 138
Senast: sassiball
·
Hemmet Funderar på julklapp till mig själv och har kommit in på steamerspåret. Behöver man en sån? Alltså en kläd-ångare.
2 3
Svar
45
· Visningar
2 146
Senast: Badger
·
Tjatter Midsumer är ju fullt av stereotyper. Herrskap, tanten som går i kyrkan, snubben som driver puben, hans riviga fru. Och sen har vi mannen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 488
Senast: MiaMia
·
Fordon Får jag fråga vad för anledningar? :o Undrar då jag håller på att ta körkort och satsar på bara automat, men tänkt om det skulle visa...
14 15 16
Svar
302
· Visningar
14 850
Tjatter Vart i Örebro finns de godaste kanelbullarna? Tipsa om vilket kafe man borde gå till och äta en kanelbulle.
Svar
1
· Visningar
376
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Mitt förra ex är skyldig mig en större summa pengar (50 k). Det är ca två år sedan vi gick isär (jag FLYDDE från honom det var ett...
2
Svar
26
· Visningar
3 393
Senast: Motacilla
·
Juridik & Ekonomi Hur fungerar det egentligen? Om parterna har tagit gemensamma lån är ju båda solidariskt återbetalningsskydliga men kan man på något vis...
2
Svar
32
· Visningar
3 130
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Etter at jeg brakk ryggen i vår så bruker jeg ofte tigerbalsam på ømme muskler i ryggen når jeg skal legge meg. Men balsamen setter seg...
Svar
8
· Visningar
534
Senast: Liten
·
Samhälle Yangtze floden är en bråkdel av den brukar vara och enligt analyser har risproduktionen minskat mycket. "Kinas höstskörd är "allvarligt...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: Tranan
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en högtalare till min mobil så jag kan spela musik hemma utan lurar, och också kanske ha den som radio. Jag tänker...
2
Svar
26
· Visningar
1 656
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 967
Mat Har en stor mängd päron. Ge mig bästa tipsen på vad man kan göra med dem.
Svar
8
· Visningar
601
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp