Bukes valvaka del 2 - regeringsbildningen

Status
Stängd för vidare inlägg.
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/sd-försenat-elstöd-regeringens-ansvar/ar-AA15jAUj?ocid=winp1taskbar&cvid=ad55676558d94690a96e1691a1807e17

Någon som är förvånad att när det passar så har SD naaaaturligtvis inget att göra med regeringens misslyckande.
Det var just sådant här som jag befarade, när SD "fick bestämma politiken men slapp undan ansvar".

De sitter ju inte i regeringen och kan därför slingra sig undan allt ansvar, trots att det är SD som bestämt något.

Usch.

Regeringsbildningen är väl rätt överspelad och trots påstötning från moderator skrivs inlägg med nästan bara länkar.
I övrigt verkar det vara en OT. Väljer att låsa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Person X lever på existensminimum pga utmätning av skulder, hen är pensionär och i behov av hemtjänst. Det finns en tidigare historia av...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
543
Senast: MJLee
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
255
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite...
Svar
8
· Visningar
928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka