Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska bussa Ei på Vattenfall för att de aldrig fixar min förbannade mätning. De var sena med att byta mätare och de är över ett halvår försenade med att fixa så timavläsningen fungerar igen.De får väl inte fakturera uppskattad förbrukning längre? Det ändrades ju för länge sen.
Kolla med Energimarknadsinspektionen.
Stör mig också på den käcka uppmaningen. Jag har en svår ledsjukdom och kan p.g.a. den inte ha under 20 grader inne om jag vill kunna ha ett liv utanför en sjuksäng - och det tänker jag ha! så det så!Stör mig som fan på det käcka "elsparartipset" att sänka inomhustemperaturen hemma. (Vi vaknar till 14-16 grader just nu.)
Jag kör lite samma fast ändå inte.Stör mig också på den käcka uppmaningen. Jag har en svår ledsjukdom och kan p.g.a. den inte ha under 20 grader inne om jag vill kunna ha ett liv utanför en sjuksäng - och det tänker jag ha! så det så!
Säger som @tanten - Mvh // inbillningsfrisk
(bästa nyordet ever!)
Fast jag tycker då inte att lärare heller ska behöva bli hotade på sitt arbete! Konstigt synsätt du har… och ”sluta när de vill”, det måste jag säga var något förenklat sagt!Stör mig ofantligt på rapporteringen om att stackars lärare blir hotade och misshandlade i skolan.
Garanterar att det är många fler elever som blir det, men det pratas det inte om i media. Lärare är dessutom i skolan frivilligt och kan sluta när de vill. Det kan inte grundskoleelever.
Till lärare som känner sig rädda och hotade av elever vill jag säga som lärarna sa till mig när jag var rädd och kände mig hotad:
”Att de terrar dig lite får du tåla”
”Ge dem en kram”
”Hur kan du veta att de menade illa?”
Osv.
Hehe, potentiellt en i Vgv-tråden också (jag)Alla jävla schimpansexperter på fb just nu!
Jag hade ALDRIG klarat mig utan mina anti-statiska inneskor !!Att jag får stötar av typ allt idag, mycket störande.
Inne klarar jag mig bra, men ute och på spårvagnen går det mindre bra..Jag hade ALDRIG klarat mig utan mina anti-statiska inneskor !!
Alla jävla schimpansexperter på fb just nu!
Hade såna problem att när jag klev ur bilen var jag tvungen hålla i plåten i dörren när jag satte foten i backen. Annars fick jag stötar som gjorde riktigt ont när jag skulle stänga dörren.Att jag får stötar av typ allt idag, mycket störande.
Whait whait whait, what!!!Jag hade ALDRIG klarat mig utan mina anti-statiska inneskor !!
Googla tofflor esd and you shall find. Finns massa varianter och fungerar riktigt bra!Whait whait whait, what!!!
Vad är detta för nå? Vart köper man sådana? Behöver till jobbet. Hemma är det lungt. På jobbet törs jag inte ta på kylen/ytterdörren/frysen/allting relaterat till diskhon/kranen