BritBox tog bort en serie jag höll på att kolla på. Borde vara olagligt. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hände med en podd jag lyssnade på. Hade ett halvt avsnitt kvar av fem och vet nu inte hur det slutade.BritBox tog bort en serie jag höll på att kolla på. Borde vara olagligt.![]()
Utan avisering? Material brukar köpas in med tidsbegränsningar, men jag tycker det brukar vara tydligt med vad som är sista datum och även flaggas med extra banners och annat med "kort tid kvar".BritBox tog bort en serie jag höll på att kolla på. Borde vara olagligt.![]()
Såg ingen text om när sista dagen var, men kan såklart missat. Mycket irriterande hur som helst.Utan avisering? Material brukar köpas in med tidsbegränsningar, men jag tycker det brukar vara tydligt med vad som är sista datum och även flaggas med extra banners och annat med "kort tid kvar".
Fått igång klipparen, var remmen som hoppat av. Den går, men klipper bara halva breddenPappa körde sönder min (nylagade) gräsklippare i höstas och jag har väntat på att få den lagad av honom sedan dess. Idag kom han upp med den men varken han eller gubben som lagat den har bemödat sig med att testa om fanskapet funkar. Det gör den inte.![]()
Ursprungsproblemet att klippaggregatet slagit i och fick motorn att stanna är åtgärdat men maskinen klipper istället inte.
Är så förbannad så jag kokar. Jag har inte tid med sånt här krångel.