Det vet jag. Så därför frågade jag om det var Calgary Games.Finns fler banor, fler lopp och fler favoriter …
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vet jag. Så därför frågade jag om det var Calgary Games.Finns fler banor, fler lopp och fler favoriter …
Det var världsrekord till å med väl?Det är en fantastisk travhäst! han gick svensk rekord i sitt kval, det räknas dock inte då det inte är ett riktigt lopp. Fick förmånen att hälsa på honom i september. Jättetrevlig häst! Tog dock bara en bild på hans rumpa
Visa bifogad fil 108019
Råkade tacka ja till att jobba imorgon ändå, men då i "min" butik där allt känns lugnt och jag har stenkoll på läget.. Börjar då jobba på eftermiddagen så hinner jag handla och lite grejer på förmiddagen. Lite bökigt blir det ändå, för nu då så blir det 6 dagar jobb den här veckan, men förra veckan jobbade jag bara 1 dag. Totalt sett ligger jag fortfarande under heltidsjobb (tror jag) men det är lite oregelbundet hur jag jobbar. Även mina starttider är oregelbundna, så idag råkade jag börja jobba en halvtimme för tidigt... Har messat chefen om det, så får vi se om jag får betalt för en extra halvtimme eller om jag ska börja en halvtimme senare imorgon istället. Känns lagom duktigt av mig att missbedöma så@Red_Chili var rädd om dig så du inte jobbar för mycket & stressar sönder dig
Det är väl ingen fara att du råkade komma för TIDIGT?? Det är det säkerligen ingen som tycker....Råkade tacka ja till att jobba imorgon ändå, men då i "min" butik där allt känns lugnt och jag har stenkoll på läget.. Börjar då jobba på eftermiddagen så hinner jag handla och lite grejer på förmiddagen. Lite bökigt blir det ändå, för nu då så blir det 6 dagar jobb den här veckan, men förra veckan jobbade jag bara 1 dag. Totalt sett ligger jag fortfarande under heltidsjobb (tror jag) men det är lite oregelbundet hur jag jobbar. Även mina starttider är oregelbundna, så idag råkade jag börja jobba en halvtimme för tidigt... Har messat chefen om det, så får vi se om jag får betalt för en extra halvtimme eller om jag ska börja en halvtimme senare imorgon istället. Känns lagom duktigt av mig att missbedöma så
Nä, däremot tror jag att chefen har reglerat hur många timmar hon får schemalägga oss, så att det inte blir att företaget betalar ut löner som "inte behövs". Men ja, det hade ju absolut varit värre om jag kommit en halvtimme för sentDet är väl ingen fara att du råkade komma för TIDIGT?? Det är det säkerligen ingen som tycker....