Nej, jag tror inte det. Om vi har det hemma så är den nog såpass gammal att den inte borde användas ändåHar du ingen sårtvätt? Alsollösning eller klorhexidin t.ex.
Tack@godisklubba Hoppas inte blir värre! Håller tummarna det forsätter gå bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag tror inte det. Om vi har det hemma så är den nog såpass gammal att den inte borde användas ändåHar du ingen sårtvätt? Alsollösning eller klorhexidin t.ex.
Tack@godisklubba Hoppas inte blir värre! Håller tummarna det forsätter gå bra.
Jag ville inte tejpa fast pappret i kartongen för att jag tyckte att jag skulle fixa det utan. Men det blev ett bryskt uppvaknande ur den fantasin! Tvingades lägga egot åt sidan och bytte dessutom till ett bredare papper. Nu är det klart. Resten av det här årets klappar kommer jag lägga i presentpåsar och så får det vara bra (fast gul)Tejp min vän,tejp!!!! Massor!
Så fin!Har hämtat det av min keramik som vär färdigt, och jag är sååååå nöjd!
Visa bifogad fil 108002
Okej. Då förstår jag.För att det inte skulle hjälpa mig. Vill inte bli mer funktionshindrad. Har rädsla för att åka tåg/t-bana så en läkare föreslog sjukresor till den mottagningen men jag vill ju klara av att åka tåg/t-bana själv så tränar på det nu med en boendestödjare.
Åka taxi med en okänd skulle vara lika otäckt som att åka tåg/t-bana.
Vi har -23.8 nuMer än 19 grader kallt. Jag ORKAR inte