Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Calgary Games?Justja, glömde ju skriva att jag vann på travet igår.
Oddsen hade sjunkit till 1,19 så jag vann 19 kr.
Det går bra nu!
Hästen vann med flera längder, kollade videon i efterhand.
Ehm … vad? Är det en häst? Nä om det är en häst så var det inte den.Calgary Games?
Fantastisk hästCalgary Games?
Håller med! Såååå mycket bättre nu!Längtar INTE efter en genomlerig häst och bäckmörker. Eller någon enstaka plusgrad med snöblask, inga snösulor än och världens styltor.
Nej snälla låt mig behålla snön och åtminstone några minusgrader för att hästlivet ska vara uthärdligt! Även om jag kan hålla med om att det är lite motigt med tvåsiffriga minusgrader.
Samma här! Pallar inte hämta mer ved..Mer än 19 grader kallt. Jag ORKAR inte
Ja, favorit igår.Ehm … vad? Är det en häst? Nä om det är en häst så var det inte den.
Oj, kollade på travsport.se. Hur kan den ha vunnit alla sina lopp? Otroligt! Hoppas den inte går sönder.Fantastisk häst
Finns fler banor, fler lopp och fler favoriter …Ja, favorit igår.
Det är en fantastisk travhäst! han gick svensk rekord i sitt kval, det räknas dock inte då det inte är ett riktigt lopp. Fick förmånen att hälsa på honom i september. Jättetrevlig häst! Tog dock bara en bild på hans rumpaOj, kollade på travsport.se. Hur kan den ha vunnit alla sina lopp? Otroligt! Hoppas den inte går sönder.
Han startar ju väldigt sparsamt och väl matchadOj, kollade på travsport.se. Hur kan den ha vunnit alla sina lopp? Otroligt! Hoppas den inte går sönder.