Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon Jag är ute efter en bil med stort lastutrymme som även är relativt billig i drift. Jag är ofta iväg och tävlar med hunden och behöver...
Svar
14
· Visningar
1 249
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har lite bekymmer med att hitta ”rätt” produkter. Schampo (sista månaden ElVital, Barnängen, Ida Warg och Fructis) ett par gånger...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 726
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Hej alla, Igår försökte jag beställa från en webb-butik, men det funkade inte, så jag chattade med en personal. Hon sa att det kunde...
Svar
6
· Visningar
734
Kropp & Själ Tror ni på medium så sådant? Som att tex någon kan göra så att man får kontakt med dom efterlevande när man dör? Jag skulle haft så...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 951
Senast: Verdandi
·
Trädgård & Växter Har ingen bra bild men vilka vintergröns buskar/små träd blommar nu med små vita blommor? Bladen påminner om lagerhägg i miniatyr och...
Svar
3
· Visningar
725
Samhälle Maten var god. Nu funderar jag på hur nervös jag ska vara gällande drottning Elizabeth II 💔
20 21 22
Svar
430
· Visningar
25 762
Senast: iNHALE
·
Kultur Vi fortsätter väl diskutera vad vi läser just nu?! Halva 2018 har ju gått så det kanske går att summera lite som en start? Vad är det...
84 85 86
Svar
1 715
· Visningar
105 711
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Pga medicinering så är min hud jättefet. Vi snackar så pass att jag 6 timmar efter tvätt har ett lager med fett i hela ansiktet att jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 677
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Jag har haft mitt sparande i min vanliga bank. Pengarna behöver vara tillgängliga för mig att plocka ut när som helst. Men tyvärr skenar...
2
Svar
22
· Visningar
2 242
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Lite konstig rubrik, men bjuder på det. Efter en större viktnedgång, ser mina bröst ut som ouppblåsta ballonger. Bara hängande lappar...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 553
Trädgård & Växter Jag har fått ärva en vacker katus. Den har dock inte skötts optimalt sista tiden och har fått någon "skada" så den vissnat högst upp på...
Svar
16
· Visningar
1 362
Senast: Badger
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Lyfter mitt grindskylts-dilemma från Vad gör vi-tråden till en egen och hoppas att någon vill engagera sig med mig ☺️ Jag har bestämt...
2
Svar
27
· Visningar
3 824
Senast: Nytant
·
IT & mobiler Jag håller på och lägger in lägger in källhänvisningar kontinuerligt. Hittills har jag gjort så att jag tryckt på hantera källor...
Svar
6
· Visningar
739
IT & mobiler Går det att ta fina bilder på en eld (i en kamin) med en enkel mobilkamera (Samsung s9, i mitt fall)? Hur mysigt och stillsamt brasan än...
Svar
7
· Visningar
801
Samhälle Jämställdhetsbonus är borta sen länge och pappadagar kan jag inte se att de sagt att det ska bort, däremot ska familjerna själva kunna...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
12 422
Senast: A_NN_A
·
Kultur Om det är någonting jag älskar så är det när människor verkligen hittar offentliga personer de ser upp till och som de känner fyller dem...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Asko
·
Tjatter Okej, nu behöver jag bukefalisternas hjälp. Sedan jag träffade min man för 11 år sedan så har han tjatat om XL cola som fanns att köpa...
Svar
9
· Visningar
818
IT & mobiler Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny? Har ”alltid” haft iPhone så det lutar åt iPhone 14 när den kommer, men...
Svar
12
· Visningar
831
Senast: ameo
·
Hemmet Köpte två solsängar i juni/juli och har märkt när det regnar och de blir blöta att det rinner rostfärgat vatten ur dem. Nu när vi...
Svar
1
· Visningar
385
Senast: Amha
·
Hemmet Jag är en n00b på el och solceller... Jag skulle vilja driva en enklare julbelysning (i stil med ett nät på ca 2x3m) och en...
Svar
1
· Visningar
277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp