Jag bara refererade till det hon sa. Det kanske handlade mer om hennes egna krav? Eller så var det ett sätt för henne att 'tvinga' sig till att ta tag i något som hon hela livet undvikit? I vilket fall så var hon otroligt nöjd efteråt 🙂
Det var förmodligen hennes egen känsla, ja... :)

Jag kan sjunga (hjälpligt), och har tagit sånglektioner.

Men jag är också hopplöst lat (enligt både sånglärare och körledare) och så fort jag tycker att det börjar bli lite jobbigt (höga eller låga toner) så skiftar jag en oktav så att jag kan ligga kvar i min 'bekvämlighetszon'. Jag gör det inte medvetet och fick jobba en massa med att bli medveten om, och sedan utöka mitt omfång.

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 005
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
16 110
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 120

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka