JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur missade jag det??
Det betyder att du har ett liv utanför Buke.
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad...
2
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
13
14
15
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden.
För dig som eventuellt inte varit...
26
27
28
Tjatter
Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst!
Årets första...
27
28
29
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Hundar i flock är i princip alltid annorlunda än ensamhundar.
Sen går det absolut att träna flera samtidigt det gäller bara att hitta...
Nota
Idag kl 12:32
Svar: 1 084
Visningar: 63 164
Hund
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Helt olika typer av hundar så svårt att svara på? Vad föredrar du?
En spaniel som någon annan nämnde far hit och dit med nosen i backen...
Nota
Idag kl 11:48
Svar: 5
Visningar: 375
Hund
Valp 2025
Svar: 736
Visningar: 51 626
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har anmält mig för att träna för en ny tränare nästa vecka. Det blir spännande.
Jeps
Alldeles nyss
Svar: 1 103
Visningar: 87 461
Grenar
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Nej vi kan se på det olika. Men jag tänker att din syn på saken sticker ut lite från det mest vedertagna perspektivet, och då ökar ju...
MiniLi
12 minuter sedan
Svar: 495
Visningar: 23 649
Grenar
Födda 2022
Avel Hängde på morbror Fumo ut på tur, första ridningen hemma
Piaff
31 minuter sedan
Svar: 535
Visningar: 77 580
Avel