Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag jobbar ihop med ett par engelsmän som jag har mejlkontakt med nästan varje vecka. Hur ska man beklaga sorgen efter drottningen utan...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: Sel
·
IT & mobiler Morr. Mina fingrar och min hjärna slant och la till fel plats i mitt inlägg - så det ser jättekonstigt ut. försöker få bort den taggade...
Svar
4
· Visningar
526
Senast: Andromedae
·
Mat Tänkte jag skulle köpa lite roliga ölsorter till sambon när han fyller år. Jag har dock noll koll på vad som finns, vad som är gott. Han...
2
Svar
23
· Visningar
1 716
Senast: Sleepan
·
Hemmet Hur kan man ta reda på om man hårt eller mjukt vatten? Den här funderingen har dykt upp efter att killen alltid behöver tumla...
Svar
10
· Visningar
937
Senast: _Taggis_
·
IT & mobiler Visst fanns det en sådan tråd förut? Hittar inte den och tycker vi behöver en ny 😊😊😊 Vad har du skickat iväg för meddelanden när...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: mumin
·
Hemmet Jag har fått för mig att jag vill ha en oljelampa hemma. Men de jag haft tidigare, har sotat rätt mycket. Läste på en sida att det är...
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag har en nära anhörig som kommer att behöva en ny njure inom 5-7 års tid, kan också vara något kortare tid. Jag funderar på att gå...
Svar
7
· Visningar
1 244
Kultur ...som de gör reklam för, har de överhuvudtaget något med Tolkiens böcker att göra? Eller är det en...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 999
Senast: Nytant
·
Fritid Mina glasögon åkte i stallgolvet igår när jag stod och raspade hästens hovar och det blev en rispa i det ena glaset. Är det någon som...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: iNHALE
·
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
607
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 978
Senast: Raderad medlem 68338
·
Mat Hösten är här och allt jag vill äta är grytor av olika slag (och sticka och dricka te 👵🏻) men inspirationen tryter rörande grytor så jag...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Fanny1012
·
Fordon Hur svårt är det att ta BE-kort? Såg att det är 55 frågor som ska klaras av under 40 minuter. Det gör mig nervös. Uppkörningen är jag...
2
Svar
39
· Visningar
3 634
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Hos oss stundar en verksamhetsövergång nu i november och allt är kaos. Som vanligt 😅 Men en fråga. Jag har 21 dagars semester i år (4...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 308
  • Låst
Hemmet Vad tänker ni om vinterns elpriser? Jag tycker inte det känns jättekul att betala tre gånger priset. Dessutom är det otroligt märkligt...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
106 481
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Jag har under flera månaders tid försökt gå ur facket. Jag har skickat mail. Jag har ringt och identifierat mig mer bankid. Jag har nu...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Jag fick i present en enkel gammal träbil som en bekant snickrat ihop, absolut ingen märkvärdigt men känslomässigt speciell då mannen är...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: Sharpless
·
Äldre Oh allvetande Bukefalos! Varför tar ekoprogrammen på disk- och tvättmaskin så otroligt lång tid? Hur kan det vara miljövänligt att köra...
2 3
Svar
52
· Visningar
19 162
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Förväntas organisationen ta hand om allt runt fastigheten direkt efter testamentesuppläsningen? Om inte, vem ser till fastigheten?
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Luff
·
  • Låst
Samhälle Tänkte vi kör en valtråd ju
97 98 99
Svar
1 966
· Visningar
83 223
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp