Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag står inför ett val, inget av de två alternativen är dåliga på något vis. Ena är att bara fortsätta som nu, samma hjulspår jag kört i...
Svar
2
· Visningar
518
Senast: Jumangi
·
Hemmet Hur lång slinga ska man välja om man har en flaggstång på 9 meter? Ska slingan då vara 9 meter också, eller ska den vara kortare för...
Svar
14
· Visningar
1 115
Senast: KesoNeso
·
Hemmet Vi upptäckte i höstas en missfärgning i taket under badrummet, tog ut en kompis som trodde det var rör som var lite otätat i badrummet...
Svar
5
· Visningar
1 353
Relationer Som vanligt velar jag hur jag ska uttrycka mig, men ni brukar ju vara kanon på det allt mellan himmel och jord! Jag har ett gudbarn. Hen...
2
Svar
33
· Visningar
3 344
Senast: Breaktown
·
IT & mobiler Har köpt ett par Marshall Minor III- hörlurar. De har en tendens att lossna ut örat och jag har tappat dom ett par gånger. Är det kört...
Svar
0
· Visningar
405
Tjatter Letar efter en film.men kommer vare sig ihåg skådespelare eller namn. Handlar om en man som har lite taskig förhållande med sin fru och...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: gulakatten
·
Svar
560
· Visningar
51 361
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Färgade håret igår men det blev för mörkt, blev svart. Jag undrar då om jag nu, dagen efter, kan färga håret igen. Med en ljusbrun färg...
Svar
12
· Visningar
969
Senast: MCP
·
Samhälle Jag blir så förtvivlad att ingenting händer. Parisavtalet 1.5 temperaturökning är helt orealistiskt. Fler och fler länder producerar mer...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 778
Tjatter Alldeles nyss slukade han hela wasibiklumpen på en gång och fick ett hostanfall :D
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Ni som har haft ett seminarium och opponering för en uppsats kandidat i detta fallet hur djup förståelse skulle ni säga att man behöver...
Svar
17
· Visningar
1 622
Senast: gulakatten
·
  • Låst
Tjatter ... nånting precis vad som helst. Vad funderar du på? Det kan man skriva här. Och om nån har lust att fundera vidare på just din...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
85 049
Senast: Trasten
·
Kläder & Bli fin Hej! Jag är frusen av mig och har nu funderat på att införskaffa en värmeväst men det finns en uppsjö i allehanda prisklasser och...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: Coop
·
Kropp & Själ Jag har, 33 år gammal, precis lärt mig två saker: 1. Immunförsvaret är sämre i perioden efter ägglossning till menstruation 2...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 971
Svar
2
· Visningar
2 350
Senast: Elo
·
Fritid Fick ett gäng broderade handdukar av min styvfarmor. Samtliga oanvända. De flesta från 50-talet men några från 20-talet med. Vad kan...
Svar
15
· Visningar
1 440
Senast: AraSlei
·
Kläder & Bli fin Tänkte kolla runt lite på kläder idag på black Friday. Jag gillar Desigual väldigt mycket med deras färgstarka kläder med blommor och...
Svar
2
· Visningar
759
Juridik & Ekonomi Hej! Har ett bostadshus med stall + lösdrift (och en del hagar). Hos vilket bolag har ni gårdsförsäkring, och får man fråga vad det...
Svar
8
· Visningar
674
F
Kropp & Själ Jag är i kontakt med företagshälsovården sedan några månader tillbaka, och har gått till en psykolog där fyra gånger nu. Efter senaste...
2
Svar
34
· Visningar
3 911
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Vet inte var denna tråd passar bäst men vi provar här så får vi se om den flyttas om. Jag har fått för mig att jag ska hitta en lösning...
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka