Och det är faktiskt sant. Bredvid palmen stod en skylt: Inte hundtoalett.Haha åh tack för det skrattet Kände mig så förstådd!
Synd att hundar inte kan läsa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det är faktiskt sant. Bredvid palmen stod en skylt: Inte hundtoalett.Haha åh tack för det skrattet Kände mig så förstådd!
De är inte ömsesidigt uteslutande, så det kan vara svårt att veta säkert.Om flest dör till följd av fetma eller till följd av ätstörningar?
Appropå bla Wollters kamp mot vikthets.
Just sådana saker går inte att mäta enligt veteskapliga normer, enligt "min" husgud Agnes Wold. Så det finns inget svar @LillaDe är inte ömsesidigt uteslutande, så det kan vara svårt att veta säkert.
Wollters och Erik Hemmingssons. Erik, docent i metabolism och en av Sveriges ledande överviktsforskare. Apropå kritiken från läkare som får en betydande intäkt från viktminskningsföretag och har en gigantisk intressekonflikt. Och dessutom ljuger om Wollters och Hemmingsson bok.Om flest dör till följd av fetma eller till följd av ätstörningar?
Appropå bla Wollters kamp mot vikthets.
Jag VET! Det är ju därför jag funderar!Just sådana saker går inte att mäta enligt veteskapliga normer, enligt "min" husgud Agnes Wold. Så det finns inget svar @Lilla
Ja precis därför funderar jag.De är inte ömsesidigt uteslutande, så det kan vara svårt att veta säkert.
Ja?Wollters och Erik Hemmingssons. Erik, docent i metabolism och en av Sveriges ledande överviktsforskare. Apropå kritiken från läkare som får en betydande intäkt från viktminskningsföretag och har en gigantisk intressekonflikt. Och dessutom ljuger om Wollters och Hemmingsson bok.
I sådana fall kanske en omformulerad frågeställning fungerar bättre? Jag jobbar med datainsamling och -analys och min erfarenhet är att den första frågeställningen sällan besvarar det man egentligen vill veta. Den brukar vara viktig för att sätta igång diskussionen men sen vinklar man om den och blir mer träffsäker. Spelar det till exempel någon roll för dig vilket av två alternativ som orsakar flest dödsfall, eller vill du kanske nyansera diskussionen och/eller utreda hur de eventuellt hänger ihop?Jag VET! Det är ju därför jag funderar!
Nu va det min fundering. Du får fundera som du vill.I sådana fall kanske en omformulerad frågeställning fungerar bättre? Jag jobbar med datainsamling och -analys och min erfarenhet är att den första frågeställningen sällan besvarar det man egentligen vill veta. Den brukar vara viktig för att sätta igång diskussionen men sen vinklar man om den och blir mer träffsäker. Spelar det till exempel någon roll för dig vilket av två alternativ som orsakar flest dödsfall, eller vill du kanske nyansera diskussionen och/eller utreda hur de eventuellt hänger ihop?
Antagligen för att du hade rätt i det du skrev och det behövde sägas.Varför jag som är konflikträdd skrev en öppen kommentar som kränker män??
Snarkar du? Min tinnitus blir definitivt sämre av min snarkning.Funderar på om min tinnitus blivit värre på nåt vis men förstår inte riktigt hur i så fall. Är ganska rädd om hörseln numera.
Med två pekfingrar? Obs har inte provat bara funderar vidare.Just nu funderar jag på hur man knäcker ett ägg när man inte kan stoppa in två tummar i sprickan.
Vardagslivets svåra frågor som dyker upp efter man packat in sig själv i plåster.
(Jo, jag vet att proffs kan göra det med en hand. Men om man inte är proffs och om man inte har en hel bunke att dumpa det i utan ska få det att hamna lite fint i avsett hörn av stekpannan.)