Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att fibrerna slits olika och håller smuts olika, har olika krympningsgrad även i låg temperatur m.m.
Ja, i teorin är jag med på det. Men om en står och ska köra sina blandade vardagstoppar och -tröjor i hushållsmaskinen hur relevant är det då att göra separering just av bomull och syntet?

Det finns väldigt många som blir bestraffade av rättssamhället trots att det inte "var deras fel", särskilt aktivister. Tycker det är naivt att tro annat.
Nja väldigt många håller jag inte med om.
Och du kan väl knappast mena att personerna i detta fall är oskyldiga?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 000
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 060
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 652
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar