Britney Spears Instagram

Jag följer henne inte men var inne och kollade nu och min spontana tanke är att nakenbilderna är någon slags försök till "amateur playboy" typ, man jagar uppmärksamhet på samma sätt som man gjorde på 90-talet, dvs ihoptryckta stora bröst rakt upp i kameran. Det jag reagerade mer över dock är filmklippen där hon dansar framför kameran i en dansstudio. Hon ser ut som en riktig pundare, sliten och glåmig, blicken är tom och sättet hon rör kroppen får henne att se påtänd ut. Jag skulle tro att hon både är psykiskt sjuk och har någon form av drogberoende.
Jag tycker det är rätt taskigt att dra slutsatser om droger osv baserat på detta. Nu kanske det stämmer, men det finns ju fler förklaringar än just droger.

Jag tycker det är rätt taskigt att dra slutsatser om droger osv baserat på detta. Nu kanske det stämmer, men det finns ju fler förklaringar än just droger.
Med tanke på hur extremt vanligt det är med missbruk även bland kändisar så tycker jag inte att det är speciellt konstigt att man drar såna slutsatser. Ser man sedan till hennes bakgrund så blir det ännu mindre konstigt. Droger behöver inte betyda heroin eller amfetamin, droger är även missbruk av läkemedel som tas i doser eller på ett sätt som de inte är menade att tas. Jag har skrollat lite på hennes IG och jag kan ärlig säga att det är väldigt få bilder eller videos på henne själv i nutid som inte ger mig vibbar av antingen psykisk sjukdom, missbruk eller båda. Jag hoppas för hennes skull att hon får den hjälpen hon behöver.

Med tanke på hur extremt vanligt det är med missbruk även bland kändisar så tycker jag inte att det är speciellt konstigt att man drar såna slutsatser. Ser man sedan till hennes bakgrund så blir det ännu mindre konstigt. Droger behöver inte betyda heroin eller amfetamin, droger är även missbruk av läkemedel som tas i doser eller på ett sätt som de inte är menade att tas. Jag har skrollat lite på hennes IG och jag kan ärlig säga att det är väldigt få bilder eller videos på henne själv i nutid som inte ger mig vibbar av antingen psykisk sjukdom, missbruk eller båda. Jag hoppas för hennes skull att hon får den hjälpen hon behöver.
Det jag vänder mig mot är att baserat på en video prata om att någon ”ser ut som en riktig pundare”.
Det är rätt nedvärderande.

Jag tror inte heller att hon mår bra, men man behöver ju inte dra en massa slutsatser och uttrycka sig nedvärderande för det.

Det jag vänder mig mot är att baserat på en video prata om att någon ”ser ut som en riktig pundare”.

Jag tror inte heller att hon mår bra, men man behöver ju inte dra en massa slutsatser och uttrycka sig nedvärderande för det.
Syftet med hela denna tråden är ju att folk ska dra slutsatser om henne. Jag står för det jag skrev.

Håller helt med. Varför tittar man på det?

Varför kommenteras det om det ens?

Jag håller med om att hon ser ut att missbruka droger. Kan nästan slå vad om att hon har någon form av missbruk. Väldigt sliten, ögonen, rörelserna osv känns väldigt typiska för en narkoman. Kändisar är rätt så överrepresenterade vad gäller just den biten.

Droger och psykisk ohälsa går liksom hand i hand. Om man inte haft psykiska besvär innan missbruket så får man garanterat det efter.

Läste att Britneys insta var uppe igen efter att Instagram stängt ner ser ett tag. Gick in och såg hennes inlägg, nakenbild med texten

"I like to suck":confused: Jesus Kristus

Såg också det.
Läste att hon blev tvingad att medicineras med lithium när hennes pappa var förmyndare åt henne. Är hon bipolär tro?

Tyckte också jag såg det en del i Italien.
Jag tycker det inte jag ser det i Sverige speciellt ofta. Var dock i Paris i maj och det var väldigt många som inte använde bh, vilket syntes rätt tydligt. :)

Jag vet att jag tänkte på det i våras i Malmö åtminstone, att det var många som inte hade bh.

Jag tycker det är sunt, tycker det är väldigt tråkigt med att koppar ska vara så jäkla sexualiserade hela tiden.

Jag går in och tittar på hennes insta ibland, var ett fan av henne under -00 talet och jag dansade själv mycket under den tiden och tyckte hon var absolut grym på just dans.

Om man nu spekulerar så kan jag tänka mig att hon går igenom en "frigörelseperiod" efter att ha varit otroligt hårt hållen. Hon ser otroligt sliten ut, man kan ju bara hoppas att du hon har vettiga personer omkring sig som håller henne ovanför ytan.
Jag kan tänka mig att det är svårt ibland dock, det blir nog rätt lätt att ens närmsta vänner blir de som är anställda och kommer man inte överens eller blir ovänner så byts de ut.

Jag går in och tittar på hennes insta ibland, var ett fan av henne under -00 talet och jag dansade själv mycket under den tiden och tyckte hon var absolut grym på just dans.

Om man nu spekulerar så kan jag tänka mig att hon går igenom en "frigörelseperiod" efter att ha varit otroligt hårt hållen. Hon ser otroligt sliten ut, man kan ju bara hoppas att du hon har vettiga personer omkring sig som håller henne ovanför ytan.
Jag kan tänka mig att det är svårt ibland dock, det blir nog rätt lätt att ens närmsta vänner blir de som är anställda och kommer man inte överens eller blir ovänner så byts de ut.

Jag tror på psykisk ohälsa som hon självmedicinerar, allternativt att hon går på rätt tunga mediciner.

Varför hon söker bekräftelse kan jag inte svara på… Att ha behov av en frigörelse genom att visa upp sig naken inför hela världen som 40 årig 2 barnsmamma känns inte sunt öht.

Men nu blir ju det här bara skammande? Låt kvinnor göra vad de vill med sina kroppar, oavsett ålder eller barn/icke-barn.
Haha, jag håller med! Men ändå så är jag så hemsk att jag tycker att något verkar off :o , men det förklaras väl förmodligen med att hon har levt under förmyndarskap länge etc.

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 142
Senast: Sirap
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 118
Senast: Barbabelle
·
Hundhälsa Från tråden Nya veterinärutredningen. Och ja, jag har sett inlägg på sociala medier som går långt över gränsen. Men var gränsen? Bör...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 444
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar