Vad bra Jag hade gjort det utan att blinka. Man ska vara rädd om sig själv.+ @ninnuoch ni som "gillat" mitt inlägg - tack, det känns akltid förvånansvärt värdefullt att få det engagemanget och lite stöd!
Ska messa chefen nu om mina planer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra Jag hade gjort det utan att blinka. Man ska vara rädd om sig själv.+ @ninnuoch ni som "gillat" mitt inlägg - tack, det känns akltid förvånansvärt värdefullt att få det engagemanget och lite stöd!
Ska messa chefen nu om mina planer!
Måste du byta då?Neeej! Jag ska byta kontor, till ett mycket sämre. Mitt för fikarummet, det är alltid mycket sorl där.. Jag vill inte flytta!
Med tanke på att bilen gått nästanVäntar på att bilen ska bli klar på besiktningen.
Chefen har bestämt, så ja om jag inte har särskilda skäl så måste jag.. Att jag inte vill räknas nog inte som särskilt skäl.Måste du byta då?
Vad skönt att det gick bra! Måste såklart fråga om det faktiskt blev fyra stygn?Operationsärret sköter sig klockrent hittills. Gör inte ont och har blött och vätskat bara pyttelite vad jag kan se under plåstret
Doktorn och assistenten tyckte jag var annorlunda som ville titta vad de gjorde Sedan pratade vi katter medan de skar bort och satte i stygn. Doktorn sa att jag var den lättaste patienten på länge, många som säger att de inte rädda är ofta rädda ändå men här sitter jag och glor medan han sticker och skär och syr och typ "ooh hur många stygn? fyra kanske?"
Ska bli spännande i morgon när jag får titta på hur det ser ut där under!
Snart lunch efter en halvhektisk jobbmorgon sen utbildning efter lunchen. Känns som en rätt bra dag i dag.
Fick fem "En extra! Mitt turtal!" sa doktorn. Hur skön som helst!Vad skönt att det gick bra! Måste såklart fråga om det faktiskt blev fyra stygn?
Simma låter skönt i sånt här väder!Ledig idag!
Har pysslat hemma på förmiddagen och snart ska jag åka till psykologen. Funderar på att simma i eftermiddag.
Min dator är stendöd. Vad bra.