Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej, nu kommer jag att nynna Adele hela natten!Haha sant! Hälsningar från andra sidan
Tack! Jag märker inte när jag blir kall, så har numer extra tjock jacka, skidvantar och sittunderlag.....och det är helt okej, och sunt. Ta hand om dig och bli inte för kall. Jag skriver fortfarande till min älskade morbror och bästa vän på facebook ibland. Han har varit borta i sju år.
Bra. Så länge du tar hand om dig själv kan ni få ha de konversationerna tycker jag.Tack! Jag märker inte när jag blir kall, så har numer extra tjock jacka, skidvantar och sittunderlag..
Skönt att höra att det inte bara är jag. Och att jag inte är knäpp.
Wow så coolt om det var så!!!Googlar bilder på lodjur. Tror att jag kan ha sett ett sådant brevid vägen när jag åkte hem nu på kvällen. Hade liknande färger och teckning. Var för stor för att vara en katt. Om det nu inte satt en uggla på backen då...
Verkligen. Har inte sett något lo vilt förut så det vore något. Ska åka samma sträcka imorgon kväll så ska hålla utkik om jag ser något då.Wow så coolt om det var så!!!
Landade i Umeå för 130 minuter sedan. Mindre än tjugo minuter efter att hjulen slagit i backen (vilket för övrigt var hårt eftersom piloten måste missbedömt farten i förhållande till längden på landningsbanan) så stod jag i hotellrummet. Fem minuter senare stod jag på gymmets löpand. Sprang 10 km och styrketränade. Nu har jag duschat och sitter och väntar på en pizza som jag har beställt.
Om de landar med autopilot blir det just en hard landning, landningen utloser da "flappar?" och annat som behovs.
Tro mig, lo tar man inte fel på.Googlar bilder på lodjur. Tror att jag kan ha sett ett sådant brevid vägen när jag åkte hem nu på kvällen. Hade liknande färger och teckning. Var för stor för att vara en katt. Om det nu inte satt en uggla på backen då...