Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Landade i Umeå för 130 minuter sedan. Mindre än tjugo minuter efter att hjulen slagit i backen (vilket för övrigt var hårt eftersom piloten måste missbedömt farten i förhållande till längden på landningsbanan) så stod jag i hotellrummet. Fem minuter senare stod jag på gymmets löpand. Sprang 10 km och styrketränade. Nu har jag duschat och sitter och väntar på en pizza som jag har beställt.

Om de landar med autopilot blir det just en hard landning, landningen utloser da "flappar?" och annat som behovs.
 
Om de landar med autopilot blir det just en hard landning, landningen utloser da "flappar?" och annat som behovs.

Du menar vingklaffarna? Det kändes mer som att de fälldes ut för sent. Hur som helst kändes inbromsningen för ryckig för autopilot, med fyra kraftiga inbromsningar direkt efter att vi nått backen. Hade någon suttit utan säkerhetsbälte hade denne varit tandlös nu. Men det är inte omöjligt att du ha rätt.
 
Har avverkat joggingrundan som innebär att jag har joggat 5 km eller mer varannan dag i 23 månader. Nu hoppas jag att jag får vara frisk så att jag fixar 2 år.
Dricker kaffe och njuter av att det fortfarande är plusgrader ute och varmt och skönt i lyan.
 
Funderar på lär det är rimligt att ringa in sjuk

Har varit vaken sedan 0230 och har en ny (men inte väldigt frekvent) hosta

Tror insomnian har mer att göra med att jag bevittnade en incident igår kväll då jag fick ringa motsvarande 112..

Skulle nog kunna pusha mig igenom en arbetsdag, men har inte så myclet att göra denna veckan, så funderar på att bars ta morgonmötena hemifrån, och sedan ta sjukdag resten av dagen...

Rimligt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 118
Senast: escodobe
·
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp