Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flyttgubbarna kom till slut och var faktiskt bra och sköna, de var hjälpsamma och tittade efter vad som gick bra osv.
Tv-rummet är nu mammas arbetsrum, pappas arbetsrum är nu mitt vardagsrum och vardagsrummet/matsalen är nu även tv-rummet. Det känns som allt är på nytt igen när man möblerat om så mycket!! 🤩 Så skoj!
Bara sovrummen och köket är likadana (förutom att jag bytt en bokhylla i mitt sovrum :laugh:).

Katten kom inte ut förrän flyttgubbarna hade gått och såg lite ut som :confused::confused: allt var annorlunda! Tackolov så står köket fortfarande likadant dock, det är ju det viktigaste :D och klösträdet stod på samma plats, annars hade väl hennes lilla huvud exploderat :laugh: men nu står den i en tv-hörna istället än så länge, lite mera socialt för henne :love:
 
Jag verkar ha outsinlig jobb-energi idag. Swosh-swosh mail flyger som blixtar och jag undersöker allt som sägs vara omöjligt. Har en lista jag prickar av 😅 Chefen sitter mitt emot och mumlade nyss: "det du tar vill jag ha" :rofl:
 
Lyckats dammsuga (i två omgångar, det är ju ändå en tvåa), och diska lite. Svettig så fort jag försöker göra något. Nu utslagen på soffan. Kanske kan inse att jag är sjuk då.

Får i princip aldrig någonsin feber så det känns liksom aldrig riktigt som att det ”räknas” när jag är sjuk 🙄
 
Kaos på Stockholms gator typ. Är vansinnigt halt men det syns inte. Sett över 20 halka och inte ramla och 10 halka och ramla på 15 minuters promenad.
Jag halkade men ramlade inte. Dags att ge mina 16 år gamla sneakers med plastsula som blivit hård och noll mönster i sulan semester.
Eller pensionera? Kanske dags att köpa nya :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 118
Senast: escodobe
·
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp