Sålde dom henne, undrar jag :(. Ung svensk tjej kan nog tyvärr säljas dyrt inom trafficking.
Ja alltså inget känns uteslutet just nu. Har hela tiden haft en stark känsla av att tjejerna gjort detta, utan hjälp men ska erkänna att jag tvivlar lite nu. Det är ju så väldigt lite vi faktiskt VET med säkerhet från den kvällen så det lämnar öppet för det mesta.
 
Verkar som hon är hittad avliden. Pressträff kl 21.

Stackars anhöriga❤️ Men skönt för alla att få lite svar på vad som hänt.
Jag skulle precis skriva att en avliden person har hittats.
De är inte färdiga med identifieringen men det är troligt att det är hon.
 
Tragiskt slut men skönt att kroppen hittades iallafall så att någon kam bli fälld för mord/dråp. Hemskt alltihopa.
Polisen hade tydligen letat på det stället 3 gånger innan. Undrar om någon tredje person är inblandad i det hela?
 
Det är fruktansvärt. För mig helt obegripligt hur det kan hända?! Står att han legat halvvägs under sängen, hur kan ingen ha sett honom?

Men det är ju helt sanslöst! Förstod jag rätt att det varit en tidigare visning och ingen såg mannen då? O_o

Död i två år 😱

Så han dog... Betalade därför inte räkningarna... Och ingen upptäckte det hela förrän kronofogden skulle auktionera ut lägenheten?

...borde inte bostadsrättsföreningen ha blivit inblandad? Speciellt om det luktade sopor...
Ja ett mysterium minst sagt!
Känns ju som en extremt ensam person detta har gällt. Säkert väldigt sjuk också. Är också förundrad över hur ingen kan ha sett kroppen. Ser ett berg med sopor framför mig.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 664
Senast: Ajda
·
Samhälle Jag försöker hitta statistik om våldsbrott men det går dåligt. Väljer kanske fel sökord när jag googlar. Bakgrund: Jag pratar med en...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Ramona
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 332
Dressyr Äger en 8 åring jag haft i snart 3 år. Tanken var allroundhäst men vi fastnade för dressyren och har sen ett år tillbaka gått från LC...
2
Svar
27
· Visningar
4 558
Senast: Novali01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp