fejko
Trådstartare
Jag tror de råkat haft ihjäl henne och sedan drabbats av panik och gömt kroppen, kanske med hjälp av någon annan.Sålde dom henne, undrar jag . Ung svensk tjej kan nog tyvärr säljas dyrt inom trafficking.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror de råkat haft ihjäl henne och sedan drabbats av panik och gömt kroppen, kanske med hjälp av någon annan.Sålde dom henne, undrar jag . Ung svensk tjej kan nog tyvärr säljas dyrt inom trafficking.
Pretty Little Liars!Jag tror de råkat haft ihjäl henne och sedan drabbats av panik och gömt kroppen, kanske med hjälp av någon annan.
Ja alltså inget känns uteslutet just nu. Har hela tiden haft en stark känsla av att tjejerna gjort detta, utan hjälp men ska erkänna att jag tvivlar lite nu. Det är ju så väldigt lite vi faktiskt VET med säkerhet från den kvällen så det lämnar öppet för det mesta.Sålde dom henne, undrar jag . Ung svensk tjej kan nog tyvärr säljas dyrt inom trafficking.
Verkar som hon är hittad avliden. Pressträff kl 21.Sålde dom henne, undrar jag . Ung svensk tjej kan nog tyvärr säljas dyrt inom trafficking.
Jag skulle precis skriva att en avliden person har hittats.Verkar som hon är hittad avliden. Pressträff kl 21.
Stackars anhöriga Men skönt för alla att få lite svar på vad som hänt.
Eftersom det var en riktad polisinsats som skedde samma dag som det var omhäktning så är känslan att någon av dem har börjat prata.Jag skulle precis skriva att en avliden person har hittats.
De är inte färdiga med identifieringen men det är troligt att det är hon.
Det är fruktansvärt. För mig helt obegripligt hur det kan hända?! Står att han legat halvvägs under sängen, hur kan ingen ha sett honom?Tänk att gå på visning och så ligger det en död man i bostaden.
Stakars människa legat där ett tag också Huva!
https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/dod-man-i-lagenhet-under-visning
Men det är ju helt sanslöst! Förstod jag rätt att det varit en tidigare visning och ingen såg mannen då?Tänk att gå på visning och så ligger det en död man i bostaden.
Kronofogden städar inte lägenheter innan försäljning så det kan ha legat hur mycket skräp som helst runt om. Så kropp under säng med täcke över. Ingen går fram till en sunkig säng. Ergo ingen hittar kropp.Det är fruktansvärt. För mig helt obegripligt hur det kan hända?! Står att han legat halvvägs under sängen, hur kan ingen ha sett honom?
Tänk att gå på visning och så ligger det en död man i bostaden.
Så HEMSKT..... Lägenheten måste ju ha varit en total misär. Stackars man....Död i två år
Så han dog... Betalades därför inte räkningarna... Och ingen upptäckte det hela förrän kronofogden skulle auktionera ut lägenheten?
...borde inte bostadsrättsföreningen ha blivit inblandad? Speciellt om det luktade sopor...
Det är fruktansvärt. För mig helt obegripligt hur det kan hända?! Står att han legat halvvägs under sängen, hur kan ingen ha sett honom?
Men det är ju helt sanslöst! Förstod jag rätt att det varit en tidigare visning och ingen såg mannen då?
Ja ett mysterium minst sagt!Död i två år
Så han dog... Betalade därför inte räkningarna... Och ingen upptäckte det hela förrän kronofogden skulle auktionera ut lägenheten?
...borde inte bostadsrättsföreningen ha blivit inblandad? Speciellt om det luktade sopor...
Flera visningar! Jag förstår att inte Kronofogden städar men tycker ändå det är helt sanslöst att man missar en avliden person i lägenhet på 40 kvmMen det är ju helt sanslöst! Förstod jag rätt att det varit en tidigare visning och ingen såg mannen då?
Otroligt sorgligt.. Både att han legat så länge och ingen märkt det och att ingen såg honom under visningarna.Tänker på någon konstig anledning på min pappa. Även fast det inte var ett berg av sopor. Ändå så tragiskt.
Väldigt märkligt och smått galet.Men hur i helvete kollar man inte lägenheten efter en 80åring som inte gått att nå??? Bryter man sig in, byter lås (antar bostadsföreningen inte har nycklar) i en illaluktande lägenhet utan att utesluta detta? Så många frågetecken.