Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde vara skönt ändå att det inte blir lika blött och lerigt om hundben + mage nu när det är snö? Det tröstar jag mig med iaf. Behöver inte städa hallen alls lika mycket nu heller.Har vi i gen från Oskarshamn? Lokalt kom det runt 4 dec där
Här har vi några cm, har varit deprimerad och nere hela dagen pga detta
Jävla skithelvetes vinter snöbajs
Samma varje år innan jag finner mig i skiten.
Visa bifogad fil 105951
Borde vara skönt ändå att det inte blir lika blött och lerigt om hundben + mage nu när det är snö? Det tröstar jag mig med iaf. Behöver inte städa hallen alls lika mycket nu heller.
Ja fy... Det är hemskt. Här är det snö just nu och mer ska det komma under natten. Men så tittade jag på väderleksprognosen, såg att mot slutet av nästa vecka ska det vara varmare, komma regn och därefter bli såna där jojo-temperaturer... YayHär är det slask så allt är blött och skitigt
Det är ju det som är det värsta när det snöar här i november, kommer snö, smälter, fryser på, blir dödsis, mer snö som smälter till slask som fryser osv fram till april om man har otur
Hade det varit -5 och kommit någon decimeter som sen legat kvar hade det inte stört mig så mycket.
Men detta smutsbruna slabb som blandas med salt och grus gör mig gråtfärdig
Ja fy... Det är hemskt. Här är det snö just nu och mer ska det komma under natten. Men så tittade jag på väderleksprognosen, såg att mot slutet av nästa vecka ska det vara varmare, komma regn och därefter bli såna där jojo-temperaturer... Yay
Det är bara att försöka skratta åt eländet gissar jag... Och hälla i sig kopiösa mängder med te eller varm choklad.Ja, nu har slasket frusit till knöglig is, imorgon kommer det mer snö och på onsdag ska det regna
Blir arg bara jag tänker på det
Pildamsparken i centrala Malmö tidigare idag.
Visa bifogad fil 105952