Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yay! det snöar hoppas det kommer mer och ligger kvar, skidorna ska fram! o jag ska få skotta snö!Hur har ni det i ovädret? Snöar det mycket där ni bor?
Jag har nog fått 35 cm sen i förrgår. Jag vill gå i ide och inte komma ut förrän snön är bortaHos mig har det kommit ca 15 cm och mer är på väg Jag tänker att detta är en bild av helvetet, det är inte evig eld som är plåga utan evig snö, men snö var inte så vanligt förekommande i trakterna hos de som skrev bibeln så för dem var evig hetta det mest plågsamma.
Visa bifogad fil 105993
Jag också!Jag har nog fått 35 cm sen i förrgår. Jag vill gå i ide och inte komma ut förrän snön är borta
Precis så det blir vitt på backen vid Norrbottens kustland.Ca 0 cm här i Västerbottens inland Ser nu var all vår snö har hamnat... (note to self: skicka inte vintern med postnord nästa år)
Säg inte så, kommer inte lastbilarna till jobbet är vi körda och jag får sitta och rulla tummarna ikväll istället för att plocka ordrar .Här har det kommit ca 30-35 cm snö, plogades igår och inatt, snöar fortfarande…. Inga problem att ta sig fram om man har vinterdäck, har man inte det står det still. Körde förbi ca 10 bilar i diket på ca 6 km väg i ”stan”, ännu fler bilar som stod still och tre lastbilar som inte kommer vidare plus ett par bussar. Allt är inställt vad gäller tåg och buss…