titta på hus till salu

Vi körde dit och gick utanför den ungefärliga tomtgränsen (finns inget staket, orkade inte leta reda på gränspinnarna), det var mest omgivningen jag ville se. Det stod en annan bil på gårdsplan när vi kom dit, som körde därifrån precis när vi kom.
Var även och kikade på ett annat ställe med betydligt större tomt, uppdelad på två sidor av en lite större väg. Det satt ingen saluskylt på huset, så vi gick inte på den sidan av vägen där bostadshuset finns, utan spanade in marken på andra sidan vägen.
Kommer eventuellt anmäla mig till visning av något av dessa hus, men tveksamt om det egentligen är vad jag söker. Men det var värt mycket att kunna gå runt där och känna av platsen. Foton visar en del men inte alltid helt rättvist.

Jag har faktiskt ringt en mäklare när jag snubblade över ett intressant hus. Ringde numret som stod på den lilla skylten och frågade om jag kunde få kolla, mäklaren sa att huset var obebott så jag fick kolla hur mycket jag ville. Fick även ett tack för att jag ringde och frågade!

Problemet är när husannonsen kommer ut på hemnet på fredag eftermiddag och man vill kolla på det på helgen. Och mäklaren har stängt över helgen. Dåligt planerat av mäklaren, kan man tycka.
Dom brukar slänga ut annonser inför helgen för att det är på helgen som flest kollar Hemnet.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 636
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 420
Senast: Niyama
·
P
Hästmänniskan Jag och min sambo har varit och tittat på en liten gård med 5 hk betesmark eftersom den nuvarande ägaren ska behålla skogen omkring...
Svar
11
· Visningar
897
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama