Jag kan hålla med om att det kanske inte var helt igenom tänkt. Men jag ville ha iväg det så fort som möjligt. Jag är i vanliga fall överdrivet noga med att motivera alla mina inlägg om med teori innan jag säger att någon är ond eller god.Men mitt syfte var att skriva att jag visste att jag var god. Att skriva att jag visste att någon någon annan var god det var ett misstag och det var jag inte medveten om när jag skrev det.
Jag borde ha lagt till ett "tror" eller "nog" och inte skrivit att "IWNMG är god". Men i det läget så kände jag även att jag tidigare hade motiverat varför jag trodde iwnmg var god och jag kände nog även att det kändes konstigt att lägga till tror och nog eftersom det var så tydligt att iwnmg var samma deltagare som Q.
Jag rör till det men jag vill egentligen bara ha sagt:
Jag kan ta på mig att jag borde ha formulerat mig bättre men det var inte min mening att skriva att jag "vet" utan det var ett misstag. Men samtidigt tycker jag inte att den hinten som var så farlig eftersom alla utom Lenis (
) faktiskt visste och att det hade diskuterats tidigare.
Då kan jag tycka att det kan dyka upp mycket värre hintar som olika LL godkänner.