Snösmocka

det som igår var flera centimeter is på körbanorna har idag blivit upp till någon decimeter slask. Det har varit en väldigt spännande dag att köra med släp men allt har gått bra och alla har kommit hem helskinnade. Snön hemma har sjunkit ihop till ungefär halva höjden och tagit ett par vekare buskar med sig.

Enligt både SMHI och yr.no så ska det inte komma mer nederbörd här på minst en vecka. Nu när jag tittar ut så snöar det :cautious:

Liknande trådar

Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
456
Senast: MJLee
·
Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 004
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Tycker du att det är okej att smyga runt och titta på ett utannonserat hus, från utsidan, vid annan tidpunkt än den aviserade visningen...
2
Svar
24
· Visningar
1 553
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Nu när min hälsa hindrar mig från att vara lika fysiskt, samhälls och socialt aktiv som förr har jag insett en sak. En ny insikt. Min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 851
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar