Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en vän på besök. Hen menar att det nästintill internationell standard att sopkärlet ska stå bakom höger dörr.
Jag hävdar att den ska stå bakom vänster dörr eftersom du oftast har det du ska slänga i höger hand och därför öppnar vänster skåpsdörr med vänster hand.
Hen menar att man lika gärna kan öppna höger dörr med vänster hand.
Vem har rätt?
De andra har vi i ikeapåsar i tvättstugan. När jag scannat förpackningarna lägger jag in det i bilen till jag passerar återvinningen.Vi har sopkärl i hela skåpet. Från vänster: Plast, metall, glas, övrigt, biologiskt. Vem har bara ett sopkärl numera?
Jag har en vän på besök. Hen menar att det nästintill internationell standard att sopkärlet ska stå bakom höger dörr.
Jag hävdar att den ska stå bakom vänster dörr eftersom du oftast har det du ska slänga i höger hand och därför öppnar vänster skåpsdörr med vänster hand.
Hen menar att man lika gärna kan öppna höger dörr med vänster hand.
Vem har rätt?
Vi har sopkärl i hela skåpet. Från vänster: Plast, metall, glas, övrigt, biologiskt. Vem har bara ett sopkärl numera?
Jag har precis som du, jag svarade vänster - eftersom jag utgår ifrån att det är den "vanliga" soppåsen som avses.Jag har "vanliga" soppåsen bakom vänster och komposterbart bakom höger. Så har heller inte svarat då jag har soppåse bakom båda.