Ja, det är en tofs i textil på huvudet.Ser snygg ut, men anar jag en topp på huvudet?
Antar att det går att klippa bort den om man stör sig tillräckligt.
Edit: nu inser jag att jag inte riktigt förstår vad du menar med "topp på huvudet" kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är en tofs i textil på huvudet.Ser snygg ut, men anar jag en topp på huvudet?
TackDet bidde en mössa som kommer i posten.
Tänk, topp som i att mössan kasat upp på huvudet och bildat en topp ovanpå huvudet istället för att sitta ner om huvudet. Avskyr den stilen och när det händer.Ja, det är en tofs i textil på huvudet.
Antar att det går att klippa bort den om man stör sig tillräckligt.
Edit: nu inser jag att jag inte riktigt förstår vad du menar med "topp på huvudet" kanske.
Tänk, topp som i att mössan kasat upp på huvudet och bildat en topp ovanpå huvudet istället för att sitta ner om huvudet. Avskyr den stilen och när det händer.
Jahaa, nej min mössa sitter stadigt på knoppen utan att kasa åt något håll eller att bilda några toppar.Tänk, topp som i att mössan kasat upp på huvudet och bildat en topp ovanpå huvudet istället för att sitta ner om huvudet. Avskyr den stilen och när det händer.