@emma74 Håller helt med detta!
Jag har robotdammsugare och jag ÄLSKAR den. Alltså på riktigt, det är det bästa jag köpt! Jag bor i en lägenhet med höga trösklar och får hjälpa robotdammsugaren in i köket och ibland tillbaka till sin dockningsstation beroende på vilket humör den är på. Jag har lite för mycket grejer och får ibland ställa om lite saker i olika rum och städa ett rum i taget. Den är ju inte jättebra på att dammsuga bakom dörrar heller, badrummet fixar den inte och ibland får jag köra den två gånger i lägenheten för att den missar lite här och var. Men det är ändå SÅ värt det, alltså verkligen life changer typ.
Jag beställde en Roborock s5 max i födelsedagspresent till mig själv!Jag tror ändå att du kommer känna en lättnad med roboten, även om du möjligen får lyfta den över någon tröskel och låta den städa ett rum på måndag, ett annat på tisdag och ett tredje på onsdag.
Tro mig, det är otroligt smidigt. Vi punktstädar också, lyfter ut den i hallen, sätter igång, stänger dörren och lagar mat. Och när maten är klar är hallen färdigstädad.