Gör något i 15 min inspirerad av städa i 15 min.

Svarar flera; jag hatar alla typer av mjukisplagg och att stretcha med jeans slutar sällan bra :cautious:.
20221109_082200.webp
Men visst kan man gå i trappor och lyfta mjölkpaket, fast jag klassar kanske det mer som allmän rörelse och inte "träning". Ett träningspass kan absolut ta en kvart, men med lite jox före och efter.

(Jag går alltid några minuter före löpträning för att värma upp ffa runt fotleder men nej inga hopp eller annat. Ska jag springa i terräng eller intervallöpa är jag noggrannare men det är kanske inte det som avses)

Tråden hamnade fort I tips om prestation.
Jag tänker att jag vill: Bara öppna dörren och gå ut. Utan att ha tanken att göra något ute. Stå och titta, dra in dofter. Kolla molnformationer. Lyssna på omgivningen.

När jag gick i skolan sa mattelärarna alltid att man skulle räkna matte en kvart om dagen för att inte komma efter, det var allt som egentligen behövdes.
Så...
Matte.
Läsa.
Ljudbok.
Vila med fötterna på skrivbordet!
Titta på youtubeklipp.
Sortera en låda man tänkt sortera.

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 106
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 620
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Är nu placerad i arbetsförmedlingens klor och sysselsatt...Får givetvis betala en massa extrakostnader där som jag iofs också har när...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 330
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar