Gör något i 15 min inspirerad av städa i 15 min.

Svarar flera; jag hatar alla typer av mjukisplagg och att stretcha med jeans slutar sällan bra :cautious:.
20221109_082200.webp
Men visst kan man gå i trappor och lyfta mjölkpaket, fast jag klassar kanske det mer som allmän rörelse och inte "träning". Ett träningspass kan absolut ta en kvart, men med lite jox före och efter.

(Jag går alltid några minuter före löpträning för att värma upp ffa runt fotleder men nej inga hopp eller annat. Ska jag springa i terräng eller intervallöpa är jag noggrannare men det är kanske inte det som avses)
 
Tråden hamnade fort I tips om prestation.
Jag tänker att jag vill: Bara öppna dörren och gå ut. Utan att ha tanken att göra något ute. Stå och titta, dra in dofter. Kolla molnformationer. Lyssna på omgivningen.
 
När jag gick i skolan sa mattelärarna alltid att man skulle räkna matte en kvart om dagen för att inte komma efter, det var allt som egentligen behövdes.
Så...
Matte.
Läsa.
Ljudbok.
Vila med fötterna på skrivbordet!
Titta på youtubeklipp.
Sortera en låda man tänkt sortera.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är nu placerad i arbetsförmedlingens klor och sysselsatt...Får givetvis betala en massa extrakostnader där som jag iofs också har när...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 310
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
13 381
Mat Jag ser att folk ofta startar trådar om tips på restauranger i en stad/ ett område. Och sen blir tråden äldre och glöms bort. Så jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 652
Senast: Lyan
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 362

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp