Det förstår jag, det var därför jag frågade om det var av intresse.Vi bor i helt olika delar av landet så jag har ingen möjlighet att bara träffa henne hur som helst, tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstår jag, det var därför jag frågade om det var av intresse.Vi bor i helt olika delar av landet så jag har ingen möjlighet att bara träffa henne hur som helst, tyvärr.
Det förstår jag, det var därför jag frågade om det var av intresse.
Förstår inte riktigt hur du menar - det är klart att det är av intresse, men tyvärr inte praktiskt genomförbart.
Eftersom du skrivit att A är åtta år finns det möjlighet att A kommer till dig ett tag på t.ex. jullov eller andra skolledigheter? Förstår ju att du också har ett liv och livspussel att ta hänsyn till och kanske är det inte praktiskt möjligt för dig, det var bara en tanke. Det löser ju inget såklart av denna situationen men då får ju A en person till i nätverket då och då som A kan träffa även om ni bor långt borta från varandra till vardags.
Har inga andra direkta råd i själva situationen tyvärr.