Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Om man skulle ha tid över och befinner sig i Hässleholm en vardag, vad gör man då? Exv på torsdag före 16 :angel:
2
Svar
27
· Visningar
1 355
Senast: lil-sis
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde livdjur i september för 48.000:-, dumt nog mot faktura (företag till företag). Förfallodagen var 24/9. Efter ett flertal...
Svar
2
· Visningar
1 512
F
Kropp & Själ För någon månad sedan så fick jag ett "anfall" av extraslag på hjärtat, vid läggdags. Det kom och gick under en timme ca, och skrämde...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
16 518
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag skämtade lite i VGV-tråden för ett par veckor sedan om man kunde bära ett visst klädesplagg som 34-årig morsa. Ni vet när det har...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
15 659
Samhälle https://www.svd.se/a/2B53dR/karin-thunberg-skickar-sms-och-mejl-blir-radd-om-telefonen-ringer Reflektioner? Jag tycker att vissa delar...
2
Svar
22
· Visningar
1 279
Senast: skiesabove
·
  • Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Som rubriken lyder - vad har Buke i lön? Är ni nöjda med er inkomst?
13 14 15
Svar
298
· Visningar
24 828
Senast: ExtraW
·
Tjatter Inspirerad av bildtråden och som rubriken lyder - på med hattar och ta bilder! Jag tänkte börja men insåg att jag inte orkar leta reda...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 568
Senast: Monimaker
·
Hemmet Efter att ha - utan särskilt mycket framgång - försökt torka hästens barfotaboots bredvid kaminen, fyllda med en massa tidningspapper...
2
Svar
22
· Visningar
1 564
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: Migo
·
Samhälle Som rubriken frågar, vad händer med den plats som läggs i plastcontainern på Återvinningscentralen? Det som inte är förpackningar...
Svar
12
· Visningar
916
Senast: starcraft
·
Tjatter Någon annan som drabbats? Först skrev mamma till mig att hon fått sitt konto avstängt, jättekonstigt då hon liksom är 65+ och lägger upp...
Svar
15
· Visningar
1 333
Senast: lingonben
·
Fritid Pojkvännen fyller snart år och jag tänkte köpa ett par nya gummistövlar i present till honom, dom gamla han har är 10+ år och har...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Ramona
·
Tjatter Jag "firar" väl inte Halloween som så, men jag vet att vi är några i tråden som gillar att pynta och pumpa och klä ut oss och greja. Är...
Svar
8
· Visningar
765
Senast: Eloise
·
Fritid Kan ni hjälpa mig att planera en roadtrip. Ska göra den på tisdag och det är en person från USA. Ett stopp är spikat. Skokloster Slott...
Svar
16
· Visningar
969
Senast: hastflicka
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag står inför valet av kolsyremaskin för bubbelvatten. Alternativen jag fastnat för är dels en som är snygg nog att stå framme hela...
Svar
15
· Visningar
1 895
Senast: Nytant
·
Samhälle Fy vilken dålig start på dagen, att läsa att Politico kommit över ett utkast till ett yttrande, där det framgår att en större del av HD...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
24 958
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
3 102
Senast: Cattis_E
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Ja ja jag testar ett påstående och vill veta vad ni tycker. Premissen två personer lika på alla sätt, Vem är bättre än dessa två är bättre
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 032
Senast: Bison
·
Relationer Ja, som rubriken lyder, är det viktigt att komma ihåg och höra av sig när vänner fyller år? Jag fyllde år för några dagar sedan och...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 798
Senast: BernT
·
Fordon Dottern tar snart körkort och vi kommer behöva en till bil och då jag inte kan något direkt om bilar, hoppas jag få lite idéer här...
Svar
10
· Visningar
976
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka