Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här får mig osökt att tänka på pappa, som alltid hade minst en kaffekopp gömd på någon fönsterbräda bakom en gardin så det inte skulle råka diskas ur och därmed omöjliggöra en klunk kaffe till ciggen, vilket var livsviktigt.Jag känner mest sympati för en sliten småbarnsförälder med (ännu en) kall kopp kaffe i handen
Eller varm choklad med choklad mintu...Själv blev jag sugen på varm choklad med grädde och marshmallow av denna tråd
Nej drycken var helt oavhängig kandidaterna. Det enda som skilda var att vissa testpersoner fick hålla i något varmt (kaffet) eller något kallt (läsken). De blev tillfrågade att hålla muggen en stund medan dryckens ägare rotade efter något. Sedan tog dryckens ägare tillbaka den och testpersonen gick vidare till sitt fiktiva rekryteringsuppdrag - men indikationen var att de som fått hålla i den varma koppen var mer benägna att tolka kandidaterna fördelaktigt än de som fått hålla i den kalla muggen.Om man inte tycker att kaffe är dödens dryck
Hade jag rekryterat och haft två likvärdiga kandidater för en drack en kall dryck och den andra kaffe hade jag valt den med kall
Nej drycken var helt oavhängig kandidaterna. Det enda som skilda var att vissa testpersoner fick hålla i något varmt (kaffet) eller något kallt (läsken). De blev tillfrågade att hålla muggen en stund medan dryckens ägare rotade efter något. Sedan tog dryckens ägare tillbaka den och testpersonen gick vidare till sitt fiktiva rekryteringsuppdrag - men indikationen var att de som fått hålla i den varma koppen var mer benägna att tolka kandidaterna fördelaktigt än de som fått hålla i den kalla muggen.
Annars är min personliga tier-list på dryckesbärare:
Den som kommer med vatten till mig i öknen - oavsett temperatur
Den som kommer med kall grattis torr champagne
Den som kommer med starkt varmt kaffe
Den som kommer med varm choklad en kall vinterdag