Hässleholm

Inte ett skit. Centrum är väldigt dött… Madrix är trevligt om man vill ta en fika. Ligger vid torget.
Jag blev så besviken på det stället i somras när mamma och jag var där. Mycket folk, väldigt trång lokal, höga priser och ett pyttelitet fikautbud mot vad jag hade föreställt mig. Vi gick tvärs över torget i stället till ett annat café som hade ett mycket större utbud av både mat och bakverk och mycket rimligare priser :) ! Tyvärr minns jag inte vad det hette....
 

Liknande trådar

Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 223
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 726
Senast: Migo
·
Mat Då jag flyttat och inte längre har en riktig spis funderar jag på att testa risgrynsgröt på tub. Problemet är att jag verkligen avskyr...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: ufot
·
Mat Jag har börjat fundera lite kring mina frukostvanor... De är inte direkt dåliga, kunde ha varit värre, men ganska tråkiga och skulle nog...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 497
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp