Hässleholm

Inte ett skit. Centrum är väldigt dött… Madrix är trevligt om man vill ta en fika. Ligger vid torget.
Jag blev så besviken på det stället i somras när mamma och jag var där. Mycket folk, väldigt trång lokal, höga priser och ett pyttelitet fikautbud mot vad jag hade föreställt mig. Vi gick tvärs över torget i stället till ett annat café som hade ett mycket större utbud av både mat och bakverk och mycket rimligare priser :) ! Tyvärr minns jag inte vad det hette....

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 294
Senast: Freazer
·
Mat Jag gjorde köttfärssås i söndags och la allting i en stor plastlåda med lock. Jag tror det var någon/några dagar kvar på bäst...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: starcraft
·
Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma...
2
Svar
22
· Visningar
1 085
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar