Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är ute i "skogen" med en kompis och jagar norrsken. Tyvärr verkar det vara för molnigt idag, men vi har i alla fall kunnat se några av platserna vi kollat ut på kartan, IRL.

Vad andra i min ålder gör? Går och festar eller går ut på barer/klubbar.

Vad jag gör? Åker ut i skogen med en kompis och jagar norrsken :D
 
Hästarna blev ju såklart nyfikna när kompisens häst kom hem igen från kliniken som vi skulle vara på plats vid 9. Fixade klart boxen innan jag åkte hemåt och tog ut lillkissen, tog in ved, lunchade, pratade i telefon ett par timmar med en kär barndomsvän, städade golven och åkte tillbaka till stallet för insläpp 😊. Pållan verkade efter tre dagar med härlig ridning 😍 vilja försäkra sig om att verkligen få en vilodag och få komma direkt in till boxen ikväll med tanke på att hon hade rullat sig 😂. Hemma igen efter att ha varit en sväng hos kaninen och duschat var det himla gott med sommarsallad från pizzerian och mysigt att soffhänga med älsklingen och lillkissen till Idol 😊🥰.
 
Uppe med tuppen pga en barnrelaterad incident… men nu hinner vi packa och greja i lugn och ro innan vi åker till mormor och morfar! Ska bli skönt att komma ifrån det här stället med alla konstiga vattenproblem. Det går åt rätt håll men igår luktade vattnet klor istället :yuck: Vågade mig på en dusch igår i alla fall (efter nästan en vecka utan :o) och det var SÅ skönt!!
 
Krasch bom, förbannade kattj*kel, vad man kan bli trött på det de hittar på...Den lilla blomgruppen med murgröna har jag fått att växa så fint från förra julen 😍. Och varit orörd av kattskrället men nu på morgonen åkte den i backen, fast från bordet åtminstone 🙄. Vi har aldrig haft några som helst problem med att ha julgran när de andra varit kattungar men eftersom denna illbatting inte får rasa av sig ute på samma vis som de andra misstänker jag att denna lär kunna bli den första som inte kan ge fan I den...🙃.
#livetmedkattunge

Vad värre är att inte långt från mig rasar en stor brand som tvingat E4 att stänga en bit i båda riktningarna 😱
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 361
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 253
· Visningar
34 824
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp