Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit iväg och provat ut boots till hästen. Dyrt såklart. Men mest oroar jag mig över att jag inte ska få på dem ordentligt. Så de sedan ska trilla av i hagen och tappas bort/gå sönder. De verkade funka finfint när utprovaren satte på dem, men hon är ju VAN.... O_o
 
Har varit iväg och provat ut boots till hästen. Dyrt såklart. Men mest oroar jag mig över att jag inte ska få på dem ordentligt. Så de sedan ska trilla av i hagen och tappas bort/gå sönder. De verkade funka finfint när utprovaren satte på dem, men hon är ju VAN.... O_o
När jag hade boots till min foderponny säkrade jag dom på utsidan med silvertejp utifall att..
 
Tänker att du inte behöver hoppas? :) Jag menar, om du inte vill köpa hus tillsammans (ännu eller just nu) så behöver du ju bara säga det. Det viktigaste är nog att ni är öppna med varandra om hur ni känner, vad ni vill och vad era förväntningar är.
Sa det, hon sa att hon bara fönstershoppar, Jo jag tackar. Hennes fönstershoppande ger mig skrämselhicka!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 362
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 255
· Visningar
34 870
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp