Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åtgärdslistan i Outlook är tom för första gången på mycket länge. Jag har tre möten kvar på måndag och sen är det nytt jobb på tisdag.

Men idag är det fredag. Har varit i fiskaffären och köpt med mig ett kilo räkor och en krabba. Go fredag!
 
Helgen har infunnit sig.
Haft goa samtal under dagen.
Ångestnivån har sjunkit en del.
Efter vanliga AW-fikat chockade jag mig själv och gick in på ”apoteket”.
Väldigt sällan jag dricker ngt bara sådär hemma.
63DC5343-CB17-42BC-BAA9-8EC22050C243.webp
 
Var och handlade (se bild) sånt som behövdes. Inget av EMV men allt på extrapris (utom godis, pasta och gummihandskar). FEMHUNDRATRETTIOSEX SPÄNN! Det är orimligt!

Mitt lite deppiga och självömkande humör har nu bytts ut till jävlar anamma och allmänt fuck off-humör. Så nu ska jag ta mina skurhjälpmedel och gå loss på duschkabinen. Och leta upp någon riktigt arg gammal Spotifylista och ba ARRRRGH *gnugga gnugga gno*
Det låter som ett sjukt vuxet sätt att kanalisera sin ilska! :angel:
 
Jag är på väg att värma soppa och ska bestämma om jag vill smaksätta med ghee och sardellpasta, med kokosolja, ingefära, gurkmeja, lime eller med olivolja, vitlök och timjan. De stora frågorna.

Sjukt nöjd över dagen. Fick skrivet ett tydligt men vänligt meddelande angående superstrulig bostadsanpassning och blev bra bemött.
Har fixat dokumentation för ett jobbigt returärende (postnord hade aldrig aviserat ankomst av ett paket från Storbritannien som jag betalat över 600kr i tull för och nu när prylen sänts tillbaka hit efter att returneras så måste jag betala tull igen pga det slarvet från posten om jag nu inte ber om omprövning, vilket nu skett).
Hjälpt mamma med en tråkig admin-surdeg.

Så nu känner jag mig lite som en superhjälte eller något och hoppas min gräddkefir är klar så jag får den till efterrätt tillsammans med äppelkompott. 🦸🏻‍♀️ 🍎
 
Var och handlade (se bild) sånt som behövdes. Inget av EMV men allt på extrapris (utom godis, pasta och gummihandskar). FEMHUNDRATRETTIOSEX SPÄNN! Det är orimligt!

Mitt lite deppiga och självömkande humör har nu bytts ut till jävlar anamma och allmänt fuck off-humör. Så nu ska jag ta mina skurhjälpmedel och gå loss på duschkabinen. Och leta upp någon riktigt arg gammal Spotifylista och ba ARRRRGH *gnugga gnugga gno*
Mina veckohandlingar ha gått upp ca 30%.
Köper minsta möjliga och mycket på extrapris, det är enda alternativet för att överleva. .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 362
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 255
· Visningar
34 870
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp