Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OMG - jag idag!!
Jag tänkte ta det efter ridning före mat men ändrade mig. Tar det när sambon kör bort dottern till discot typ 30 min före de stänger.Undra om det är tvärmycket folk på Ica nu? Vill få handlingen avklarad men samtidigt inte trängas bland folk pga har inte orkat duscha..
Det var okej när jag körde vid 15.30 men nu lär det ju vara smockat! Nu får man nog vänta till efter 19.Jag tänkte ta det efter ridning före mat men ändrade mig. Tar det när sambon kör bort dottern till discot typ 30 min före de stänger.
Och??Pratar med särbon, hon tittar på hus!
Det låter som ett sjukt vuxet sätt att kanalisera sin ilska!Var och handlade (se bild) sånt som behövdes. Inget av EMV men allt på extrapris (utom godis, pasta och gummihandskar). FEMHUNDRATRETTIOSEX SPÄNN! Det är orimligt!
Mitt lite deppiga och självömkande humör har nu bytts ut till jävlar anamma och allmänt fuck off-humör. Så nu ska jag ta mina skurhjälpmedel och gå loss på duschkabinen. Och leta upp någon riktigt arg gammal Spotifylista och ba ARRRRGH *gnugga gnugga gno*
Det är ett steg jag inte känns så bra än.Och??
Jag är en ganska o-ilsken person så jag har nog inte så många fler sätt..Det låter som ett sjukt vuxet sätt att kanalisera sin ilska!
Säg bara till om du blir mer arg än du har badrum att avreagera dig på! Jag kan bistå.Jag är en ganska o-ilsken person så jag har nog inte så många fler sätt..
Mina veckohandlingar ha gått upp ca 30%.Var och handlade (se bild) sånt som behövdes. Inget av EMV men allt på extrapris (utom godis, pasta och gummihandskar). FEMHUNDRATRETTIOSEX SPÄNN! Det är orimligt!
Mitt lite deppiga och självömkande humör har nu bytts ut till jävlar anamma och allmänt fuck off-humör. Så nu ska jag ta mina skurhjälpmedel och gå loss på duschkabinen. Och leta upp någon riktigt arg gammal Spotifylista och ba ARRRRGH *gnugga gnugga gno*
Ja det är efter 20.00. Sitter med ett glas rödvin så det blir nog lugnt oavsett..Det var okej när jag körde vid 15.30 men nu lär det ju vara smockat! Nu får man nog vänta till efter 19.
Fy fan! Så ska det inte behöva vara!Mina veckohandlingar ha gått upp ca 30%.
Köper minsta möjliga och mycket på extrapris, det är enda alternativet för att överleva. .
Har hon ens räknat med att du ska bli delägare? Vi är ett helt gäng kvinnor här inne som ägare hus o har köpt dom själv.Det är ett steg jag inte känns så bra än.
det är snart bara ett år.
Och jag har inte samma budget som hon. inte i närheten,