Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag träffade jag salukin igen @Red_Chili :) Nu utan täcke såg jag att hon är svart på ryggen. Supervacker! :love: Millie heter hon.

Sen hittade jag en handväska med kort och allt i. Hittade ägaren på fb och skickade meddelande om att den lämnas in på expeditionen, hon blev jätteglad! :up:

Dagens minst trevliga fynd var ett par trosor utanför domkyrkan :yuck:
 
Har packat ner allt jag ska ta med i morgon. Blir en lång dag i akvariets tecken. Vi samåker från Uppsala Akvarieförening till Örebros Akvarieklubb och deras Storauktion i morgon
Så nu sitter jag på bussen till jobbet
När jag kommer hem, så blir det att städa hos djuren, så mkt jag orkar och hinner
Ska leta fram en akvariepump med, som en ville köpa i Örebro
 
Gav upp och efter diskussion med 1177 så kontaktade jag min VC för en elektronisk konsultation. Alltså själva smärtan går över efter att jag tagit ipren/panadol men jag kan inte fortsätta att göra det (2x2 4-5 gånger per dygn). Mår illa och har kräkts - av värktabletterna - och vill inte äta, så har tvingats ta onyttiga saker för att bs inte ska krascha.

Frustrerande.
 
Sitter på biblioteket och pluggar men givetvis så vägrar min dator att koppla upp sig på eduroam internet som man kan använda på alla högskolor. Så fick planera om och har börjat skriva lite om teori utifrån en bok jag lånat. Men lite irriterande är det för jag har allt på Google Drive som gäller uppsatsen för att kunna jobba på olika ställen.
 
Råkade storshoppa glass :angel: Ska iaf försöka vänta till efter middagen med att äta. Tror jag. Eller så är det bättre att äta glass innan middagen för att inte vara hög på socker när det är dags att sova... :cautious:
jag ber att få påminna om en italiensk dietist som i radio (på ett glasställe jag besökte, vilket eventuellt är misstänkt) rekommenderade att med fördel byta ut ett mål mat om dagen till glass. För kalciumintaget. KBK med andra ord!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 363
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 255
· Visningar
34 941
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp