Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbringar kvällen och natten på hotell. Något jag alltid funderar när jag bor på hotell är vad som händer om jag vrider på låsvredet på insidan. Låser jag upp dörren eller låser jag den?
Du liksom dubbellåser den. :D
Edit: kortnyckeln kan alltså inte låsa upp dörren utifrån. Vill du inte bli störd alls rekommenderar jag DND-skylten. (jag önskar fler människor använde den.)
Mvh din vänliga hotellstäderska.
 
Senast ändrad:
Ah, för mig skulle det nog kännas rätt besvärligt då jag skulle vara tvungen att ställa den i hallen eller vardagsrummet. Sedan skulle jag nog inte våga ställa den i duschkabinen oavsett, tänk om den har sönder golvet. 😱 😅

Värre förstås om du bor med så litet badrum (gjorde vi med tidigare) och kabin var det med ja, det har ju inte vi förstås.
 
Ikväll blev det stallet; fick bli en kort skrittur I mörkret med samma sällskap som i förrgår plus att vi fortsatte in en kort stund på ridbanan som äntligen fått belysning igen 🤩, för lite galoppfattningar och lite granna travjogg efter det; härligt och kändes lagom så efter gårdagens ridtur och konstaterade att pållan inte riktigt tyckte det var hennes plan (boxen) men den fick hon gå in I direkt efter ridningen 🥰. Sambon och jag konstaterade också att Frödinge inte verkat vilja eller kunna grädda färdigt ostkakan vi köpt för den var då blek...Energikris var det ja 🙄. Natti natt.
 
Kommer att bli en väldigt busy jobbdag imorgon, och jag vill INTE! :arghh: De kommer att para ihop mig med någon av de nya och jag bara orkar inte. Jag är mensig och pestig och vill bara stoppa hörlurarna i öronen och jobba, istället kommer jag måsta prata och peppa och le hela dagen och sedan totalkrascha när jag kommer hem.
 
Kommer att bli en väldigt busy jobbdag imorgon, och jag vill INTE! :arghh: De kommer att para ihop mig med någon av de nya och jag bara orkar inte. Jag är mensig och pestig och vill bara stoppa hörlurarna i öronen och jobba, istället kommer jag måsta prata och peppa och le hela dagen och sedan totalkrascha när jag kommer hem.
Finns det något sätt du kan förmedla att du inte är riktigt i form så att du kan lägga ribban åtminstone lite lägre för dig? Så att batteriet inte är helt slut när du kommer hem? Du behöver ju inte ge några detaljer, eller vara oproffsig, men göra minimum inom de ramarna kanske sparar lite på dina resurser ändå ❤️
 
Finns det något sätt du kan förmedla att du inte är riktigt i form så att du kan lägga ribban åtminstone lite lägre för dig? Så att batteriet inte är helt slut när du kommer hem? Du behöver ju inte ge några detaljer, eller vara oproffsig, men göra minimum inom de ramarna kanske sparar lite på dina resurser ändå ❤️
Jag sitter faktiskt och författar ett mess till chefen just nu, men jag skickar det imorgon så att hon slipper få något pling nu på kvällen. Förhoppningsvis kan de bolla, annars är det bara att bita i det sura.
Jag tycker ju om våra nya, men det tar på krafterna varje dag. Särskilt när det är mycket att göra ska en stötta och peppa och trösta hela dagen när en egentligen bara vill sparka dem i röven ibland. Så farligt är det faktiskt inte! :D :devil:
 
Man får vara människa också.
1666913023879.webp
 
I hear you @Sel ! Känner SÅ igen den känslan! :heart

Jag i ungefär samma sinnesstämning och känner bara för att fortsätta med mitt egenhändigt skapade projekt på jobbet istället för att göra det jag faktiskt borde! Men, det är väl bara att ”bita i det sura äpplet” 🤷‍♀️

Dumt. Det är faktiskt fredag. Då kan man väl få bestämma lite själv?! :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 364
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
62 63 64
Svar
1 273
· Visningar
35 260
Senast: Liten
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp