Tillbringar kvällen och natten på hotell. Något jag alltid funderar när jag bor på hotell är vad som händer om jag vrider på låsvredet på insidan. Låser jag upp dörren eller låser jag den?
Ingen tar min fråga på allvar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillbringar kvällen och natten på hotell. Något jag alltid funderar när jag bor på hotell är vad som händer om jag vrider på låsvredet på insidan. Låser jag upp dörren eller låser jag den?
Du liksom dubbellåser den.Tillbringar kvällen och natten på hotell. Något jag alltid funderar när jag bor på hotell är vad som händer om jag vrider på låsvredet på insidan. Låser jag upp dörren eller låser jag den?
Ryms ni att duscha utanför den då? Eller tar ni ut den varje gång ni duschar?
Ah, för mig skulle det nog kännas rätt besvärligt då jag skulle vara tvungen att ställa den i hallen eller vardagsrummet. Sedan skulle jag nog inte våga ställa den i duschkabinen oavsett, tänk om den har sönder golvet.Tar ut, inget jobbigt som så
Så man kan låsa ute någon som har nyckel?Du liksom dubbellåser den.
Edit: kortnyckeln kan alltså inte låsa upp dörren utifrån. Vill du inte bli störd alls rekommenderar jag DND-skylten. (jag önskar fler människor använde den.)
Mvh din vänliga hotellstäderska.
Det är jag rätt säker på, men jag måste faktiskt dubbelkolla imorgon. Det vore rätt meningslöst annars eftersom en inte kommer in utan nyckel oavsett om vredet är låst eller inte.Så man kan låsa ute någon som har nyckel?
Ah, för mig skulle det nog kännas rätt besvärligt då jag skulle vara tvungen att ställa den i hallen eller vardagsrummet. Sedan skulle jag nog inte våga ställa den i duschkabinen oavsett, tänk om den har sönder golvet.
Känner igen det där så väl.Kommer att bli en väldigt busy jobbdag imorgon, och jag vill INTE! De kommer att para ihop mig med någon av de nya och jag bara orkar inte. Jag är mensig och pestig och vill bara stoppa hörlurarna i öronen och jobba, istället kommer jag måsta prata och peppa och le hela dagen och sedan totalkrascha när jag kommer hem.
Finns det något sätt du kan förmedla att du inte är riktigt i form så att du kan lägga ribban åtminstone lite lägre för dig? Så att batteriet inte är helt slut när du kommer hem? Du behöver ju inte ge några detaljer, eller vara oproffsig, men göra minimum inom de ramarna kanske sparar lite på dina resurser ändåKommer att bli en väldigt busy jobbdag imorgon, och jag vill INTE! De kommer att para ihop mig med någon av de nya och jag bara orkar inte. Jag är mensig och pestig och vill bara stoppa hörlurarna i öronen och jobba, istället kommer jag måsta prata och peppa och le hela dagen och sedan totalkrascha när jag kommer hem.
Jag sitter faktiskt och författar ett mess till chefen just nu, men jag skickar det imorgon så att hon slipper få något pling nu på kvällen. Förhoppningsvis kan de bolla, annars är det bara att bita i det sura.Finns det något sätt du kan förmedla att du inte är riktigt i form så att du kan lägga ribban åtminstone lite lägre för dig? Så att batteriet inte är helt slut när du kommer hem? Du behöver ju inte ge några detaljer, eller vara oproffsig, men göra minimum inom de ramarna kanske sparar lite på dina resurser ändå
Tycker inte det är konstigt eller hemskt alls, helt förståeligt. Inte alltid man har resurserna för den sortens kommunikation.(...for the record är jag alltid jättesnäll med våra nystarter, jag blir bara trött ibland.)
Man får vara människa också.(...for the record är jag alltid jättesnäll med våra nystarter, jag blir bara trött ibland.)
Man får vara människa också.
Promenerat med våfflan. Förundras över hur mycket det tydligen måste vrålas under rugbyträningar, och att det är sjutton grader varmt ute.
Du liksom dubbellåser den.
Så man kan låsa ute någon som har nyckel?