Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska snart göra mig i ordning. Idag går jag till jobbet som häxa.... :D Inte pga mitt humör men pga att vi firar Halloween med barnen idag.... Har också bakat kakor att ta med mig.
 

Bifogade filer

  • kakor.webp
    kakor.webp
    143,8 KB · Visningar: 41
Sovit gott och därefter hjälpt dottern att piffa till sig. Halloweenfirande på skolan och en ordentlig utstyrsel ger poäng till hennes elevhus :D
Om en stund ska jag till stallet. Förhoppningsvis vaknar 28-åringen så han kan följa med.
Därefter ska jag duscha, in till Malmö för att fixa naglarna samt köra en sväng till Ica Maxi. Brukar åka dit någon gång varannan månad så idag känns det som att det är dags :)

20221028_075012.webp
 
Gör försök i att övertala sambon att skaffa en till hund, specifikt en flatte, fick till svar att om jag tar jägarexamen så kan vi skaffa en. Jag har nu anmält mig till en jägarskola och klickat hem boken, sambon glömde visst vem han har att göra med och vad jag kan åstadkomma. :angel:
 
Det stör sömnen och jag är helt slut när jag vaknar.
Är det mardrömmar eller så? Är det så att du drömmer mycket kan det ju vara problem fysiskt eller psykiskt. Tex blodsockerfall, sömnapné, psykiska problem med mera. Kanske värt att kolla upp om du tycker drömmarna stör så mycket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 364
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
62 63 64
Svar
1 272
· Visningar
35 223
Senast: Soffan74
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp