Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså ditt jobb... Jag undrar när jag ska sluta förvånas/förfasas!Min hjärna är mos. Jag låste precis ut hela skolan från precis alla dörrar. Försökte mig på att ändra öppettiderna på entrédörren, det gick verkligen jättebra
Resultatet blev att alla ringde min chef av någon anledning som i stället för att ringa mig ringde till företaget som har hand om systemet och bad dem åka hit i ilfart för att hela systemet låg nere. Jag fixade felet innan de hann komma, och mitt i allt kom min kollega in som ville att jag skulle ringa chefen.
Chefen sa skämtsamt att "jahaja, du tycker alla ska ta helg redan nu?" Nåja problemet löst och nu vet vi att vi kommer behöva boka in utbildning i hur man gör.
Just nu sitter jag i en taxi med restaurangägaren. Ytterst obekvämt för att jag tycker han är obehaglig, limmar konstant på mig och alla kvinnor han ser typ. Vägrar ta ett nej. Typisk snubbe där magkänslan säger "håll dig borta, inte bra, fly". Men det fanns ingen annan som kunde följa honom till akuten.
Han kom ner till mig och skrek att han inte kan se, ögonvitorna var illröda och ögona vätskar massor. Har förstått att han gjort rent UV-reningen utan att stänga av UV-ljuset innan
Så det löser sig ju, men blä vad jag tycker han är obehaglig. Sitter i alla fall i framsätet och han fick baksätet, så han kan inte kladda på mig här. Sen ska vi in på akuten och sen drar jag som en avlöning.
Funderar på om jag inte förtjänar att få åka hem direkt
Åh, det låter som en trevlig dietistjag ber att få påminna om en italiensk dietist som i radio (på ett glasställe jag besökte, vilket eventuellt är misstänkt) rekommenderade att med fördel byta ut ett mål mat om dagen till glass. För kalciumintaget. KBK med andra ord!
Eller hur! Jag lydde självklart det kostrådet hela sommaren jag tillbringade i Italien. Och lite längre ändå.Åh, det låter som en trevlig dietist
Helt galet ingen manlig kan följa honom när han är så otrevlig mot kvinnorMin hjärna är mos. Jag låste precis ut hela skolan från precis alla dörrar. Försökte mig på att ändra öppettiderna på entrédörren, det gick verkligen jättebra
Resultatet blev att alla ringde min chef av någon anledning som i stället för att ringa mig ringde till företaget som har hand om systemet och bad dem åka hit i ilfart för att hela systemet låg nere. Jag fixade felet innan de hann komma, och mitt i allt kom min kollega in som ville att jag skulle ringa chefen.
Chefen sa skämtsamt att "jahaja, du tycker alla ska ta helg redan nu?" Nåja problemet löst och nu vet vi att vi kommer behöva boka in utbildning i hur man gör.
Just nu sitter jag i en taxi med restaurangägaren. Ytterst obekvämt för att jag tycker han är obehaglig, limmar konstant på mig och alla kvinnor han ser typ. Vägrar ta ett nej. Typisk snubbe där magkänslan säger "håll dig borta, inte bra, fly". Men det fanns ingen annan som kunde följa honom till akuten.
Han kom ner till mig och skrek att han inte kan se, ögonvitorna var illröda och ögona vätskar massor. Har förstått att han gjort rent UV-reningen utan att stänga av UV-ljuset innan
Så det löser sig ju, men blä vad jag tycker han är obehaglig. Sitter i alla fall i framsätet och han fick baksätet, så han kan inte kladda på mig här. Sen ska vi in på akuten och sen drar jag som en avlöning.
Funderar på om jag inte förtjänar att få åka hem direkt
Fast han kan ju inte hitta in och till receptionen osv när han inte ser ett smack.Helt galet ingen manlig kan följa honom när han är så otrevlig mot kvinnor
Dessutom, taxi har väl en dörr till dörr-policy? Iaf bolaget en kompis jobbar på här uppe har det. Tänker ni kunnat stoppa honom i taxin och taxichaffisen(begärt en manlig förstås) visat honom sista metern till dörren så hade det vart löst.
Fantastiskt!Sen lunchrast efter att ha varit och hämtat ut medlemskort till mitt och makens nya gym. Det är så himla coolt, stället har legat där och drivits ideellt sedan 1870, med en hel del moderniseringar längs vägen såklart. Det ligger bara tre kvarter hemifrån oss och man blir nog lite blind för sådant här när man bor i detta område, där typ 95% av byggnaderna (och en väldigt stor del av byggnaderna i staden som helhet) är från samma period. Hade inte riktigt reflekterat över hur häftigt det egentligen är förrän jag var där idag och "kände in" stället lite mer. Coolt och framförallt en jäkla skillnad från mitt gamla gym, som ligger i en lagerlokal anno 2004
Visa bifogad fil 104028
Sen lunchrast efter att ha varit och hämtat ut medlemskort till mitt och makens nya gym. Det är så himla coolt, stället har legat där och drivits ideellt sedan 1870, med en hel del moderniseringar längs vägen såklart. Det ligger bara tre kvarter hemifrån oss och man blir nog lite blind för sådant här när man bor i detta område, där typ 95% av byggnaderna (och en väldigt stor del av byggnaderna i staden som helhet) är från samma period. Hade inte riktigt reflekterat över hur häftigt det egentligen är förrän jag var där idag och "kände in" stället lite mer. Coolt och framförallt en jäkla skillnad från mitt gamla gym, som ligger i en lagerlokal anno 2004
Visa bifogad fil 104028
Jag fastnade på Steamrooms där jag tänkte att jag skulle sitta och diskutera mina senaste zeppelinare-investeringar och envist (entränget) försöka imma av min monokel.Jag fastnade på "Lounge Bar"
Haha ja alltså spontant känner jag att ett gym som bjuder på gratis bubbel, vilket de tydligen ska göra på lördag för att fira invigningen av en arkitekturtävling som av oklar anledning har något med gymmet att göra, är mitt gym!Jag fastnade på "Lounge Bar"
Underbart! Såhär ser det ut - det enda som möjligen skulle kunna bli ett problem är en viss träsmak i bakenJag fastnade på Steamrooms där jag tänkte att jag skulle sitta och diskutera mina senaste zeppelinare-investeringar och envist (entränget) försöka imma av min monokel.