Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får världens konstigaste aviseringar i postnord-appen kring bokmärkena som jag köpte från ett tryckeri. De skickas från Nederländerna och hittills har jag fått två aviseringar. I förrgår att paketet lämnade avsändarlandet och idag att det har ankommit mottagarlandet. Det brukar väl alltid så städer/orter....? Inte bara avsändarland/mottagarland?
Förundrad över min katt. Han som är halvvild, och vacker.
Han pinkade lite överallt. Ställde fram en tredje låda. Då började han gå på låda igen, men inte på drn nya utan på sina gamla som han haft
.
Logiken?
Katt.......Förundrad över min katt. Han som är halvvild, och vacker.
Han pinkade lite överallt. Ställde fram en tredje låda. Då började han gå på låda igen, men inte på drn nya utan på sina gamla som han haft
.
Logiken?
Jag har tittat på dem tidigare, men den skulle inte rymmas i badrummet och jag har ingenstans att förvara den när den inte används heller. Jag bor i en mycket liten etta och har inget förråd.
Ryms ni att duscha utanför den då? Eller tar ni ut den varje gång ni duschar?Vår står alltid i duschen, trist för denna är inte tokig!
Skulle precis svara samma sak när jag såg ditt svar @tantenHan är en katt