Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20221027_102920.jpg

Hästen skulle springa en lugn runda efter massage, hoppsan matte glömde att hon hade klippt hästen 😂 Hästen full fräs från att vi lämnade stallet tills vi kom tillbaka .. Att jag aldrig lär mig, han blir vrålpigg när man klipper honom .. Positiva var att han var mycket bättre överlag kroppsmässigt så han längtar nog tills nästa gång han ska få mera massage ♥️
 
Jobbar inne på kontoret idag. Nog för att jag gillar att ha utsikt mot skogen när jag jobbar så är det ändå skönt att få se stan ibland. Stort plus är att jag får träffa lite kolleger och kan ta en kaffe. Stort minus är att kaffet är helt underkänt.

Nåja. Ett möte efter lunch och sen kan jag åka tillbaka till skogen.
 
Varför kan arbetsbördan inte vara lite jämnare? Har fullt upp hela veckan fram tills nu, och nu bara Poff! Inget att göra. Har tre möten imorgon så jag får väl förbereda för dem.

Min inställning till möten är något ambivalent. Jag tycker det känns som bortkastad tid ibland, men å andra sidan har jag att göra.
 
Mockar och försöker bli av med lite frustration. Funkar inget vidare, men det ska ju göras hur som helst.
Känner mig oerhört "liten" idag, mer än på flera veckor.

Försöker skifta fokus till att jag faktiskt tagit flera steg senaste veckan som kan ändra nuvarande situation.
Det går sådär.

Men solen tittade fram när jag red, det var SÅ skönt. En liten stunds känsla av glädje tog sig igenom hjärndimman ❤️.
 
Varför kan arbetsbördan inte vara lite jämnare? Har fullt upp hela veckan fram tills nu, och nu bara Poff! Inget att göra. Har tre möten imorgon så jag får väl förbereda för dem.

Min inställning till möten är något ambivalent. Jag tycker det känns som bortkastad tid ibland, men å andra sidan har jag att göra.
Vet precis vad du menar. Tråkigt att inte ha något att göra.
Men det beror lite på vilken roll man har också. Vissa roller jag trivts utmärkt med har haft så, gillar lite när det brinner i knutarna trots allt 😅.
 
Vet precis vad du menar. Tråkigt att inte ha något att göra.
Men det beror lite på vilken roll man har också. Vissa roller jag trivts utmärkt med har haft så, gillar lite när det brinner i knutarna trots allt 😅.
Tycker nästan det är bättre att mycket att göra än tvärtom. Blir så stressad av att inte göra nåt!

Just nu sitter jag och tittar på kattungar på Youtube och skriver förslag till hälsoskyddsföreskrift.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 368
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 292
· Visningar
35 799
Senast: Lilla
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp