Fullt rimligt tycker jag! Jag slutade för min mamma tyckte det var fånigt när jag gick i gymnasiet, dock brukar jag läsa dem på biblioteketPrenumererar ff på Min häst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fullt rimligt tycker jag! Jag slutade för min mamma tyckte det var fånigt när jag gick i gymnasiet, dock brukar jag läsa dem på biblioteketPrenumererar ff på Min häst...
Jag har readly och läser den där..Fullt rimligt tycker jag! Jag slutade för min mamma tyckte det var fånigt när jag gick i gymnasiet, dock brukar jag läsa dem på biblioteket
Jag ocksåJag har readly och läser den där..
Jag googlade vad readly är men låter smidigtJag har readly och läser den där..
Vad kul! Vill du så finns en tråd för ridskoleryttare här
Jag kom med i ridgrupp!
Vad kul! Vill du så finns en tråd för ridskoleryttare här
Jättesmidigt. Fast är en del som varit där jag saknar.Jag googlade vad readly är men låter smidigt
Vet precis vad du menar. Tråkigt att inte ha något att göra.Varför kan arbetsbördan inte vara lite jämnare? Har fullt upp hela veckan fram tills nu, och nu bara Poff! Inget att göra. Har tre möten imorgon så jag får väl förbereda för dem.
Min inställning till möten är något ambivalent. Jag tycker det känns som bortkastad tid ibland, men å andra sidan har jag att göra.
Tycker nästan det är bättre att mycket att göra än tvärtom. Blir så stressad av att inte göra nåt!Vet precis vad du menar. Tråkigt att inte ha något att göra.
Men det beror lite på vilken roll man har också. Vissa roller jag trivts utmärkt med har haft så, gillar lite när det brinner i knutarna trots allt .